פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פפאוור סנטר אשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לא מצאתי אתר אינטרנט של חברת אלמ.מקווה שאתם תעזרו

אז ככה,

בתאריך 10.10.08 קניתי מכשיר DVD מדגם i-tech במחיר 199 שקל ברשת אלמ בראשון לציון
שבמתחם פאוור סנטר.(הזמנה/קבלה – 767528)
נכנסתי לחנות,ניגש אלי איש מכירות והסביר לי שיש מספר דגמים במחירים שונים.
שאלתי מה ההבדלים בניהם ונאמר לי שההבדלים הם באיכות התמונה והשמע.
קניתי את המכשיר הזה שמחירו זול ואיכויות התמונה והקול שלו סבירות.

כבר אחרי חודשיים התחילו כל מיני תופעות מוזרות במכשיר (לא קורא דיסקים,פורמט לא מזוהה וכו)
לפני חודש המכשיר הפסיק לגמרי לקרוא כל סוג של DVD.

מצאתי היום זמן בבוקר וחזרתי לחנות.הפקידה שם (שהייתה מאד שירותית) אמרה שהיא תדבר עם הסוכן,
בחור בשם אודי ונראה מה אפשר לעשות.

לאחר שיחה קצרה עם אודי נאמר לפקידה שהיא צריכה להחליף לי את המכשיר לחדש.אמרתי לה תודה רבה
וכבר ראיתי את עצמי יוצא מרוצה אף על פי שמכשיר DVD לא אמור להתקלקל לגמרי אחרי 6 חודשיי עבודה.

רגע לפני שקיבלתי מכשיר חדש,הגיע מנהל החנות.הוא אמר לאותה פקידה "אנ'לא מחליף לו את המכשיר".

פניתי וניסיתי להבין ממנו למה והוא אמר שזה עושה לו "חור"במלאי.הוא אמר לי לנסוע למעבדת התיקון שנמצאת ביהוד.
המנהל בקושי התייחס אלי ודבר ראשון הוא בעצמו התקשר חזרה לאותו אודי
ואמר לו שהוא לא מחליף לי את המכשיר
הסברתי למנהל שאני קניתי את המכשיר אצלו ולא ביהוד ואני מבקש לא להיות מתוזז ברחבי הארץ ולבזבז כסף על דלק
בשביל מכשיר DVD שהתקלקל רק 6 חודשים לאחר שקניתי אותו.

"המנהל" הסתובב ואמר "אנ'לא מחליף לך את המכשיר,שהם יחליפו לך".

מאוכזב ומאד עצבני השארתי את המכשיר על הדלפק ואמרתי לפקידה "תודה רבה".

עכשיו אני שואל,

למה מגיע ללקוח יחס כזה ? מה בדיוק עשיתי רע ?

מצאתי במספר אתרי אינטרנט כל מיני סיסמאות שירות של חברת אלמ שאומרות שהלקוח הוא הדבר החשוב
ושהשירות אצלם הוא הכי טוב שיש בארץ !

אותו "מנהל" כנראה לא באמת מבין מה זה לשרת לקוחות או לפחות להתנהג כמו אחד שאמור לייצג רשת כל כך גדולה בישראל.


אני הרמתי ידיים מהחנות הזאת,לשם לא אחזור יותר.

אתם תקוותי האחרונה לקבל תמורה עבור אותם 200 שקלים בהם קניתי מכשיר DVD לבית.

תודה רבה





עלבון סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
למרות שלאחר 6 חודשי שימוש אין אפשרות להחלפת מוצר, הוחלט לעשות כך במיקרה זה. תגובה:
נא לגשת לסניף ראשל"צ לאחר תאום להחלפת המוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה