פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא עובד, בעל החנות תקף אותי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מתחם חונים קונים מערב ראשון לציון כתובת:
חונים קונים ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלשום רכשתי בלנדר, היום שבאתי להפעילו לא הייתה שום תגובה המכשיר פשוט לא עבד.
איך שגמרתי לעבוד נסעתי לשם והגעתי בחמישה לשתיים, אחד מעובדי החנות עמד בכניסה....נכנסתי לפתח החנות והעובד שאל אותי מה אני צריך אמרתי שהבלנדר לא עובד ואני רוצה להחליפו.
הוא אמר לי שהם סגוריםושאני אבוא ביום ראשון. אמרתי שהבלנדר ששלמתי עבורו כבר לא עובד ואני מצפה שיחליפו לי אותו עכשיו. הגיע בעל החנות שאל מה קרה ואיך שעניתי התחיל לסגור את הדלת נעמדתי בכניסה ואמרתי לו שרק יחליף שלא אהיה תקוע בלי בשלב זה בצורה הכי נמוכה הוא פשוט דחף אותי לאחור בברוטליות וסגר עלי את הדלת.
בצאת השבת אגיש תלונה במשטרה על תקיפה.
ראיתי לנכון לצייין מקרה זה גם פה. כבעל החנות היה אמור להיות הכי מפייס ולראות זאת כאחריותו לדאוג לכך שהבעיה שבאחריותו תפתר.
הוא התנהג ברמה מבזה ומזעזעת שאפילו בשוק לא רואים.
אפרופו שוק הירקות בשוק פשוט ברמה אחרת מהסופרים הכי טובה ויפה שראיתי
עלבון סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
לאחר בירור מעמיק בתלונת הלקוח עולה התמונה הבאה:
הלקוח הגיע לאחר שעת סגירת החנות, סורגים היו למטה למעט סורגים דלת יציאה, מערכת אזעקה היתה במצב הפעל ומחשבים במצב כבוי. כשמחשבים במצב כבוי לא ניתן לעשות שום פעולה אפילו לא החלפת מוצר היות וההחלפה דורשת תעוד.
תגובה:
המוצר הוחלף בביתו של הלקוח לאחר מס' ימים למרות שהמוצר שהוחזר ע"י הלקוח היה תקין לחלוטין (כנראה שלא קרא הוראות הפעלה ולא ידע להפעיל את המוצר).
כמובן שהלקוח לא נדחף לאחור.
הרבה מהומה על לא מאומה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה