אינפורמציה שגויה ותפקוד לקוי של מכשיר להסרת שיער "סילק אפיל" |
נושא התלונה: |
יום שני 26 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
מתחם "ביג" אילת |
כתובת: |
מתחם "ביג" אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך הנ"ל רכשתי מכשיר סילק אפיל מדגם 7681. במעמד הקנייה כאשר נמסרו לי הוראות השימוש במכשיר נמסר לי שהמכשיר עובד ללא חשמל כשהוא לאחר טעינה אבל גם עם כבל חשמל ,דבר שמאפשר שימוש ממושך במכשיר.
מאז הרכישה נתקלתי בקשיים רבים בשימוש בו , זמן העבודה שלו אפילו לאחר טעינה ממושכת מסתכם בכ-15 דק' או אפילו פחות (בחוברת ההדרכה כתוב 40 דק' לאחר טעינה של שעה) ובנוסף הוא אינו עובד באופן רצוף כאשר הוא מחובר לחשמל. המכשיר נלקח מאז ועד עכשיו פעמיים לתיקון (במעבדה מוסמכת של בראון ) כאשר בפעם האחרונה (לפני בערך חודש) הוחלפה בו הסוללה, ועדיין הבעיה נמשכת.
כאשר חזרתי לסניף א.ל.מ באילת (לאחר כשנה) וביררתי שוב האם המכשיר עובד בחשמל נמסר לי שוב שכן.
בחודשים האחרונים פניתי טלפונית גם לחברת דיפלומט המפיצה של " בראון" בארץ וגם לתאגיד "פרוקטר וגמבל" שהמותג "בראון" שייך לו. באף אחת מהשיחות עימם לא נאמר לי שהמכשיר הוא רק נטען ולא עובד רצוף כאשר הוא מחובר לחשמל, את זה גיליתי לראשונה בשיחה עם נציגת השרות של "פרוקטר וגמבל" לפני כשבועיים ,היא אמרה שתברר את תלונתי ותחזור אליי ועדיין לא חזרה.
קשיי השימוש במכשיר לתפקידו הייעודי ,לקיחתו לתיקון והשארתו במעבדה (אחרי הכול זהו מכשיר לשימוש אינטימי ועליו להשאר היגייני) ושיחות הטלפון הרבות שניהלתי עם כל הגורמים המעורבים ,גרמו לי לעוגמת נפש רבה.
אינני יודעת מי מהגורמים הנ"ל אמור לעזור לי, כאשר כל אחד מהם מטיל את האחריות על האחר.
אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי להביא את הפרשה לסיומה.
טלפונים של החברות :
חברת דיפלומט- שירות לקוחות - 03-9766666
חברת פרוקטר וגמבל שירות לקוחות - 08-9312900
תודה מראש על עזרתכם
|
עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
כסף בחזרה או החלפת דגם לשביעות רצוני |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|