פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינפורמציה שגויה ותפקוד לקוי של מכשיר להסרת שיער "סילק אפיל" נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מתחם "ביג" אילת כתובת:
מתחם "ביג" אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב

בתאריך הנ"ל רכשתי מכשיר סילק אפיל מדגם 7681. במעמד הקנייה כאשר נמסרו לי הוראות השימוש במכשיר נמסר לי שהמכשיר עובד ללא חשמל כשהוא לאחר טעינה אבל גם עם כבל חשמל ,דבר שמאפשר שימוש ממושך במכשיר.

מאז הרכישה נתקלתי בקשיים רבים בשימוש בו , זמן העבודה שלו אפילו לאחר טעינה ממושכת מסתכם בכ-15 דק' או אפילו פחות (בחוברת ההדרכה כתוב 40 דק' לאחר טעינה של שעה) ובנוסף הוא אינו עובד באופן רצוף כאשר הוא מחובר לחשמל. המכשיר נלקח מאז ועד עכשיו פעמיים לתיקון (במעבדה מוסמכת של בראון ) כאשר בפעם האחרונה (לפני בערך חודש) הוחלפה בו הסוללה, ועדיין הבעיה נמשכת.

כאשר חזרתי לסניף א.ל.מ באילת (לאחר כשנה) וביררתי שוב האם המכשיר עובד בחשמל נמסר לי שוב שכן.
בחודשים האחרונים פניתי טלפונית גם לחברת דיפלומט המפיצה של " בראון" בארץ וגם לתאגיד "פרוקטר וגמבל" שהמותג "בראון" שייך לו. באף אחת מהשיחות עימם לא נאמר לי שהמכשיר הוא רק נטען ולא עובד רצוף כאשר הוא מחובר לחשמל, את זה גיליתי לראשונה בשיחה עם נציגת השרות של "פרוקטר וגמבל" לפני כשבועיים ,היא אמרה שתברר את תלונתי ותחזור אליי ועדיין לא חזרה.

קשיי השימוש במכשיר לתפקידו הייעודי ,לקיחתו לתיקון והשארתו במעבדה (אחרי הכול זהו מכשיר לשימוש אינטימי ועליו להשאר היגייני) ושיחות הטלפון הרבות שניהלתי עם כל הגורמים המעורבים ,גרמו לי לעוגמת נפש רבה.

אינני יודעת מי מהגורמים הנ"ל אמור לעזור לי, כאשר כל אחד מהם מטיל את האחריות על האחר.
אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי להביא את הפרשה לסיומה.

טלפונים של החברות :
חברת דיפלומט- שירות לקוחות - 03-9766666
חברת פרוקטר וגמבל שירות לקוחות - 08-9312900

תודה מראש על עזרתכם
עוגמת נפש, סוג הנזק :
כסף בחזרה או החלפת דגם לשביעות רצוני פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
הנושא נבדק. תגובה:
הוחלף גוף המכשיר לחדש לשביעות רצונה של הלקוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה