פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.6 רכשתי מכונת כביסה קריסטל דגם F1024 בתאריך 25.6 בא טכנאי להתקין את המכונה. הכביסה הראשונה יצאה בסדר, הכביסה השניה יצאה קצת מסריחה והכביסה השלישית יצאה מסריחה מאוד ובנוסף המכונה מוציאה מים ומציפה את חדר הכביסה.אני מזועזעת ומאוכזבת מהרמה הנמוכה של המוצר שלמתי מחיר לא נמוך ובתמורה לו קבלתי מוצר גרוע. אורך חיי מכונה תקינה לפחות תשע שנים ואילו מכונה חדשה שרכשתי תוך יממה נהרסה התחושה היא שעובדים על הצרכנים. ביום ראשון ה28.6 פניתי לשרות לקוחות ענה לי בחור בשם משה כמובן שנענתי בתשובה שיגיע אלי טכנאי יחד עם זאת בקשתי מהנציג משה להעביר אותי לגורם שאוכל להתלונן דרכו ונענתי בתשובה שאין גורם כזה!מוזר נכון? אבל לצערי זו הרמה של התשובה. עניתי לו שתשובה זו לא מקובלת עלי הוא חזר שוב לאחראי לו ושוב חזר אלי בתשובה שאין גורם מטפל ושעלי לומר את דברי לטכנאי הייתי מזועזעת מהתשובה כנראה שהרמה הנמוכה היא חלק בלתי נפרד מהחברה והיא מחלחלת עד הדרגים הנמוכים בארגון. לאחר האכזבה מרכישת המוצר התאכזבתי בשנית מהשרות שקבלתי כלומר לא מספיק שקבלתי מוצר לא ראויים ולא תקין השרות הניתן מאנשי השירות מרגיש לא אמין ולא מפצה על עוגמת הנפש לא הרגשתי שמשהו בא לקראתי על זה שנתנו לי מוצר לא תקין. חשוב לי שתדעו שאני מצטערת על הקניה לעולם לא אקנה עוד מוצר של חברת קריסטל ואף אייעץ לכל לא לרכוש מוצרים אלו .לתשומת ליבכם! מצפה לתשובה בהקדם.
בזבוז כסף סוג הנזק :
לקחת את המוצר ולהחזיר ללקוחה את הכסף פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
בשיחת ברור עם הלקוחה הסתבר שתלונתה מכוונת לחברת קריסטל ולא לרשת א.ל.מ
כמו כן ביצענו שיחת ועידה בין הלקוחה לקריסטל והתלונה הועברה לחברת קריסטל.
תגובה:
בטיפול חברת קריסטל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה