פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח וגביית מחיר יקר יותר. נושא התלונה:
זוהר זוהר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מרכז ביג אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
הנננו לקוחים קבועים של אלמ סניף באר שבע. בעת שהייתנו בעיר אילת החלטנו להיכנס לסניף א.ל.מ במרכז ביג ולהתעניין לגבי טלויזיה. לאחר אין ספור שכנועים של המוכר בחנות העונה לשם ליאור ביצענו הזמנה של טלויזית פלאזמה מתצוגה שלדבריו נקבל בהנחה של 32% . הגענו למלון ובדקנו את הקנייה באינטרנט ונדהמנו לראות כי המחיר גבוהה ב300 ש"ח מאותה טלויזיה חדשה לגמרי. חזרנו למחרת בכדי לבטל את העסקה וחשוה לציין כי המוצר עדין לא נתקבל.
נדהמנו לשמוע כי לא ניתן לבטל את העסקה אלא רק לשדרג למוצר אחר.
לאחר אין ספור ויכוחים הובטח לנו כי נקבל טלויזיה אחרת במחיר עלות רק בכדי שנהיה מרוצים הוספנו עוד סכום גבוהה ורצינו להאמין כי הפעם ביצענו עסקה הוגנת אך לצערנו גם הפעם כשהגענו לבאר שבע ונכנסנו לסניף א.ל.מ נוכחנו לדעת כי ההפרש של ההנחה שההיינו מקבלים בבאר שבע על אותה הטלויזיה עומד על 600 ש"ח.
מיותר לציין כי אנו פגועים מאוד וחשים מרומים ולכן ברצוננו לבטל את העסקה הנוכחית ולא ורכוש עוד מוצרים מחברת א.ל.מ מלבד סניף באר שבע.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזרת המוצר בתמורה לסכום המלא ששולם. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
כל הפרטים שנכתבו ע"י הלקוח אינם נכונים. תגובה:
לכן אין פיתרון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה