|
|
|
|
|
|
קניית מוצר לא תקין באלמ כפר סבא, מתחם gand customer.div |
נושא התלונה: |
יום שלישי 13 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מתחם G כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב 3 ליולי קניתי מכשיר להסרת שיער בחנות אלמ במרכז g בכפר סבא. המכשיר היה לא תקין.
כשהתלוננתי, ספגתי השפלות ועלבונות בחנות. התייחסו אלי כאילו אין אני מבינה
איך להפעיל את המכשיר. טורטרתי מספר פעמים אל החנות. המכשיר הוחלף 3 פעמים. שוב ושוב הוא לא עבד. כשהתלוננתי בטלפון לעגו לי ואף ניתקו לי את הטלפון.
בסוף הסתבר לי שהבעיה היא בשנאי. השנאי היה לא תקין. וכשהשתמשתי בשנאי ישן שנמצא בביתי המכשיר נטען ועבד.
אני מוחה על היחס המשפיל בחנות. מחוסר האמון והעלבונות.
בקשתי התנצלות ולא קיבלתי אותה עד היום.
כן סרבו להחליף את הערכה כולה או להחזיר לי את כספי, למרות שבקשתי זאת
לפני שחלפו שבועיים מיום הקניה. הם טענו בלעג שאצלם החוק אינו בתוקף.
יהודית
|
השנאי שנמכר לי אינו תקין. טורטרתי שוב ושוב וספגתי עלבונות |
סוג הנזק : |
דורשת שנאי חדש והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אריאל וייטמן - שרות לק |
שם ותפקיד: |
הלקוחה הוזמנה לחנות להסדרת העניין. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|