פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לפנייתי< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/11/10 רכשתי ברשת א.ל.מ סניף יד אליהו קמיקס של חברת קנווד. נתן לי שירותי אדם בשם יעקב והמליץ לי חבילת vip של הקמיקס בעלות של 2300 ש"ח. התמקחתי עימו על המחיר ונאמר לי ראיתי את אותה החבילה במחיר מופחת.
לדבריו מוכן להעניק לי הנחה ולכן חייב אותי ע"ס 1999 ש"ח ונמאר לי על ידו כי אני יקבל 10 שנות אחריות ואילו את המוצריםם הנילוים ב- 50% הנחה. (כפי בכלל חבילת ה- vip(/
פניתי לחברת בריגמא חברה אשר אמורהלהקנות לי את הזכות נאמר לי בשל שהחשבונית של לא עובדת על חיוב בסך 2300 ש"ח לא מגיעה לי הנחה.
פניתי לשרות הלקוחות סניף יד אליה ונאמר לי הנציג אשר מכר לי את המוצר אינו עובד שם יותר ואין באפשרותם לעזור לי וכי עליי לפנות לשרות הלקוחות הכללי של א.ל.מ.

עשיתי זאת כפי שנאמר לי (פבוראר 2011), ענתה לי נציגה בשם הלנה לדבריה תטפל בכך.
לאחר פניות חוזרות החל מחודש פברואר ועד חודש ספטמבר 2011 טרם נעניתי לפנייתי, בכל שיחת טלפוןם שלי נמסר לי כי הגתי לשרות ההודעות של א.ל.מ וכי יפנו זאת להמשך טיפול ואף שוחחתי עם המנהלת אך שום לא זז.

מבקשת לקבל את מה שהובטח לי ומענה לפנייתי.

הדבר מעיד על בושה כי שרות הלקוחות של א.ל.מ. לא מגיב לפניות של אנשים אשר רכשו מהם מוצרים.
לא ייכתן כי בהגעתי לסניף מבטיחים עולם ומלאומו בכדיי שאני יקנה את המוצר אך בפועל אין שום התייחסות!!!! אפילו לא טורחים ליצור קשר.
לקבל את מה שהובטח לי בחבילת ה-vip פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
פניית הלקוחה טופלה לשביעות רצונה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה