פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת כסף חזרה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
האסיף 14 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי עם אבי לפני חודש בסניף אלמ בנשר ורכשנו טלויזיה 46 אינץ LCD, בזמן מעמד הקניה החלטנו לקנות טלויזיה גדולה יות ולכן הזמנו טלויזיה 50 אינץ פלזמה, והגיע לנו הפרש של כ- 600 ש"ח חזרה, טענו לפנינו כי נקבל בתוך 15 ימי עבודה צ'ק של 600 ש"ח עבור ההפרש. עד עתה לא קבלנו את הכסף חזרה. הדבר הכואב יותר שאני מרגיש שצוחקים ממני, דברתי לפני שבועיים מס' פעמים עם המוכרת שטפלה בנו בשם יזולדה והבטיחה שתטפל ותחזיר לנו תשובה תוך שעתיים וכמובן לא חזרה, השארתי הודעות והיא לא התיחסה, פניתי למנהל החנות אילן לפני כשבוע והוא הבטיח שיחזיר תשובה אחרי שעתיים ולא חזר, אני מרגיש לקוח מרומה ולאחר הקנייה אין יותר התיחסות אלי, עלי להזכיר לכולם שאצטרך בעתיד לקנות עוד מוצרי חשמל ולהמליץ לחברים ומשפחה, לכן כיצד אוכל להמליץ עליכם אם זו ההתיחסות ללקוח וזה השירות, מה עם נושא שמירה על הלקוח מרוצה.
עלבון סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
נשלח לבית הלקוח שק על הפרש הסכום. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה