פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בלשון המעטה וחוסר התחשבות בלקוח.. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר קנייה של מכונת כביסה סמסונג ותנור משולב בלרס, קיבלתי בתאריך 09/10/11 המכונת כביסה במצב תקין, אך לצערי התנור היה מרוסק לחלוטין. באותו יום הקנייה, חברת השירות והיבואן אישרו את החלפת המכשיר. היום, 16/10/11 אני עדיין לא קיבלתי תשובה לגבי מתי אקבלו. כל התחנונים התקבלו בחוסר רגישות וזריקת האחריות על היבואן ו/או השירות ולהיפך. בני סובל ממחלת הצליאק ואת המזון שלו אנו חייבים להכין לבד, כל זה לא עיניין אף אחד ועדיין לא מעניין. פניתי לש"ל לגבי החזר כספי ונאמר לי כי עליי להמתין למוצר החדש , להחזירו ורק אז נזוכה... מה עם כל המזון המיוחד שנאלצנו לרכוש עבורו כל הזמן הזה שלא יכולנו לבשל? (יפורסם גם בקרב קהילת הצליאק).
שבעי רצון, בכל מקרה לא נהיה .... תודה
+עוגמת נפש סוג הנזק :
מהיר בהול,מחר ולפני החג הקרב לדאוג למוצר ולטכנאי באותו היום או החזר כספי מייד. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
פניית הלקוחה טופלה ( התנור הוחלף) תגובה:
רשת א.ל.מ מאחלת ללקוחה שימוש מהנה במוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה