פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר חדש המתקלקל בתדירות גבוה. נושא התלונה:
לידני נתי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏20 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז "ביג" נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-20.06.08 רכשו הורי מקרר מדגם סמסונג SBS RS24 מס' הזמנה/קבלה 750894 ע"ש לידני שושנה.

בשנה האחרונה נוצר מצב כי המקרר מתקלל באופן תקוף, והורי אשר מתגוררים לבדם מוצאים את עצמם מעבירים (אחת למס' חודשים) את המוצרים למקרר הישן שעדין נמצא ברשותם בעקבות קילקול המקרר הנ"ל.

כל קלקול שכזה גורר איתו הזמנת טכנאי לטיפול בתקלה דבר אשר גורם עוגמת נפש להורי ומקשה עליהם בתפקוד בעקבות הקלקול וכמובן הוצאה כספית לתיקון המקרר.
כלל התקלות נובעות מהיווצרות קרח במקפיא עד להיווצרות רעש חזק במדחס/מאורר ו/או הפסקת קירור.
אינני מבין כיצד יתכן שמקרר שנרכש רק לפני כ-4 שנים מתקלקל בתדירות גבוה שכזו וגורם נזק ועוגמת נפש כזו להוריי.
כל שאני מבקש שנציג החברה יגיע ויטפל בשורש התקלה ויבדוק זאת לעומק שכן מצב זה הינו בלתי נסבל ולא יכול להמשך כך..

תודה מראש על עזרתכם, נתי.

כספי סוג הנזק :
איתור גורם התקלה ופתרונו. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
על-פי דוח היבואן ונותן השרות פנתה הלקוחה לשרות פעם אחת בלבד בנושא רעש. כל שאר הפעמים שהלקוחה פנתה לטכנאים היא פנתה לטכנאים פרטים שלא במסגרת שרות היבואן הרישמי, דבר שמהווה הפרה בהתקשרות בין הלקוח לנותן השרות. תגובה:
למרות זאת הופנתה הלקוחה לשרות הרשמי לפתרון הבעיה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה