פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר בשירותיות נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
השלושה 11 תל אביב כתובת:
יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני שעבר ניגשתי לסניף הנ"ל בשעות הערב כדי להתעניין ברכישת מקרר,

מאחר וזה היה סופו יום חיפושים קדחתני ומעייף עבור מוצרים לדירה לא שמתי לב לשלט בכניסה שמבשר על 50% על המוצר השני .
בסופו של דבר רכשתי מקרר של חברת haier בעזרתו של נציג מכירה שלא יידע אותי על המבצע. רק יומיים לאחר מכן בעיתוני החג קראתי על המבצע.
כשהגעתי לחנות כדי לברר על ההטבה שמגיעה לי נעניתי ב " לא היה אז מבצע" וכש טענתי שבברור היה שלט על המבצע( חברתי ידעה אותי בדיעבד) הנציג טען ש "הקנייה צריכה להיות באותה חשבונית".

אנו זוג צעיר שמחפש לרהט את דירתו השכורה ומבצע על תנור עם כיריים או על טלוויזיה היה יכול לסייע במגבלות הכלכליות שלנו. במיוחד לאחר שהוצאנו 2200 ש"ח על מקרר חדש.

בתור איש שרות אני יודע שאין לפטור לקוח ללא תשובה
ובסופו של דבר אנו עדיין מעוניינים לבצע רכישה בחברה בסיוע של ההטבה הכספית שהגיעה ועדיין מגיעה לנו.

אני שולח את תלונה זו בזמן שמבצע זה עדיין ב"אוויר " כדי לקבל תגובה בהקדם.

תודה מראש
כספי סוג הנזק :
קבלת הטבה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
רכישתך בוצעה יומיים לפני תחילת המבצע. בנוסף אחוז ההנחה שקיבלתה בעת רכישת המוצר הינו כזה שמשקף את מדיניות המחירים הנוחים של רשת א.ל.מ תגובה:
אשמח מאוד שתיצור איתי קשר טלפוני 03-9141200. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה