פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר שהגיע פגום< נושא התלונה:
חביב חן שם/כינוי:
‏יום שני ‏14 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו מקרר מסניף נתניה , המוכר אגם אמר שהמקרר מתצוגה והתחייב בפנינו כי אין בו שריטה , את המקרר קיבל אבא של אישתי אשר הוסיף 100 שקל לפירוק הדלתות בכדי שהמקרר לא ישרט , אבא של אישתי נחמד ומבוגר וקיבל את המקרר, שראינו את המקרר הבנו שעבדו עלינו, המקרר עם כ-8 דפיקות חזקות בחזית ומהצדדים המקרר מעוך , פנינו לחברה כדי לקבל מהם מקרר חדש , לאחר שיחות ממושכת לא הסכימו לתת לנו מקרר חדש , וכן דרשו מאיתנו להוסיף 500 ש"ח כדי לקבל מקרר חדש, מה שהובטח לנו מלכתחילה , או לטרטר אותנו לסניף אחר בכדי לקבל מקרר אחר מתצוגה שהם טוענים שהוא טוב , אנחנו דורשים מהחברה מקרר חדש , אבל אחרי שהם קיבלו את הכסף הם לא מתייחסים אלינו ברצינות , ביקשתי לדבר עם הסמנכ"ל או לפחות לשלוח לו מייל , אבל נתנו לי את הפקס של הסניף (כנראה בכדי לזרוק את הפקס שלי לפח שלא יגיע למנכ"ל) .
עוגמת נפש סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
למרות שאדם בוגר היה בבית וקיבל את המקרר וחתם, הוחלט, עקב גילו המתקדם להחליף את המקרר לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה