מקרר שהגיע פגום< |
נושא התלונה: |
חביב חן |
שם/כינוי: |
יום שני 14 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קנינו מקרר מסניף נתניה , המוכר אגם אמר שהמקרר מתצוגה והתחייב בפנינו כי אין בו שריטה , את המקרר קיבל אבא של אישתי אשר הוסיף 100 שקל לפירוק הדלתות בכדי שהמקרר לא ישרט , אבא של אישתי נחמד ומבוגר וקיבל את המקרר, שראינו את המקרר הבנו שעבדו עלינו, המקרר עם כ-8 דפיקות חזקות בחזית ומהצדדים המקרר מעוך , פנינו לחברה כדי לקבל מהם מקרר חדש , לאחר שיחות ממושכת לא הסכימו לתת לנו מקרר חדש , וכן דרשו מאיתנו להוסיף 500 ש"ח כדי לקבל מקרר חדש, מה שהובטח לנו מלכתחילה , או לטרטר אותנו לסניף אחר בכדי לקבל מקרר אחר מתצוגה שהם טוענים שהוא טוב , אנחנו דורשים מהחברה מקרר חדש , אבל אחרי שהם קיבלו את הכסף הם לא מתייחסים אלינו ברצינות , ביקשתי לדבר עם הסמנכ"ל או לפחות לשלוח לו מייל , אבל נתנו לי את הפקס של הסניף (כנראה בכדי לזרוק את הפקס שלי לפח שלא יגיע למנכ"ל) .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|