פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאים, הבטחתם פיצויי ולא קיבלנו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 8 חוד' קניתי מדיח באל"מ רמת אביב, בספט' ביקשתי שיביאו אותו לביתי אך הם מכרו את שלי והייתי צריכה להיות בלי מדיח חודשיים, רציתי לבטל אך הם אמרו לי שגם אלקטרה וגם אל"מ יפצו אותי חבורת שקרנים!!!!!! שלא לדבר על השירות הכל כך גרוע. מקווה שלא יקנו אצלכם יותר, אני דואגת באופן אישי להפיץ בכל דרך אפשרית על הביזיון של החברה שלכם.
רימו אותי סוג הנזק :
פיצויי כמו שהבטיחו לי פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
* הלקוח רכש מדיח בידיעה שאינו במלאי.
* בכדי לתת מענה לפרק הזמן עד להגעת המדיח סופק ללקוח מדיח חלופי.(יצוין שאספקת מדיח חלופי כרוכה בעלויות שינוע כפולות ובהגעת טכנאי שבעלותן נשאה חברת אלקטרה)
* ללקוח סופק ע"י אלקטרה מדיח מתקדם יותר טכנולוגית עם מיגוון רחב יותר של תוכניות הדחה ושעלותו יקרה באלפי שקלים מהמדיח שרכש.
* ללקוח הוצע ע"י א.ל.מ כמחווה של רצון טוב מתן של שתי מתנות מכובדות, שעדיין ממתינות לו.
* הלקוח מבקש לקבוע בעצמו את המוצר שינתן לו ואין אנו יכולים להענות לבקשה זו.
* צר לנו שכך בוחר הלקוח בהתבטאויותיו להביע את "תודתו" בפנייתו אליכם לאור כל האמור לעיל.
תגובה:
לקבל את המתנות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה