|
|
|
|
|
|
מיקרוגל פגום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל קנינו מכשיר מיקרוגל תוצרת LG שהועמס בקופסא סגורה על רכבנו. ביום שני הוכנס המיקרוגל לבית ע"י בננו . לאחר שהוסר נייר הדבק מהקופסא התברר שהקלקרים שבורים,אין עטיפת ניילון, אין ספר הוראות ואין תעודת אחריות. המכשיר הונח על השיש והסתבר שהוא מתנדנד.
התקשרתי לחנות ומנהל החנות מיכאל ענה בזלזול, סירב לשלוח מכשיר חדש לבקשתי וסגר בכך שאינו יכול לעזור לי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר במכשיר חדש באריזה מקורית והבאתו לביתנו ברעננה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אריאל וייטמן - שרות לק |
שם ותפקיד: |
מנהל שירות הלקוחות שוחח עם הלקוחה והטיפול הושלם לשביעות רצונה. |
תגובה: |
הטיפול הושלם לשביעות רצונה המלא של הלקוחה. |
פתרון: |
|
|
|