פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מקרר מזה כחודש וחצי נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוספטל92 בת ים כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לסניף של א.ל.מ לפני החודש וחצי ב-23.4.12 ורכשתי מקרר של סמסונג RT59 במסגרת מבצע הגריטה של משרד האנרגיה. הובטח לי בחנות כי אספקת המקררים בעיצומה וכי המקרר יסופק עד 3 שבועות למרות שככל הנראה האספקה תהיה יותר מוקדמת.
נכון להיום טרם סופק המקרר וטרם יצרו איתי קשר בנושא, פניתי לסניף אלמ בקניון בת ים אך הופנתי לחברת מיניליין אשר לא ידעה לתת לי תשובות והפנתה אותי לחברת סלע שזה בעצם מחסן אשר גם לא ידע לתת לי תשובות ושוב הפנו אותי חזרה לסניף.
נראה שאף אחד לא יודע מה קורה עם המקררים ומתי הם יסופקו, לפי דברי המחסן מדובר "אוליבסוף חודש יוני" כלומר מעל לחודשיים!!! מיום ההזמנה, פשוט בושה על ההתנהלות הזאת, כרגיל הלקוח נופל בין הכסאות ולאף אחד לא אכפת.
הייתי מצפה מא.ל.מ רשת המכבדת את עצמה להתנהלות קצת יותר טובה ומכבדת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת המקרר במהירות האפשרית פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
המקרר נרכש במבצע של משרד התשתיות. בהזמנת הלקוח נרשם שעליו לפנות לברור במידה ולא תואמה לו אספקה תוך 30 יום. המקרר סופק ב-01.07.12 תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה