פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מקרר וזלזול בלקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
גיבורי ישראל 5 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-30.4.12 ביצעתי קניית מקרר סמסונג בסניף של א.ל.מ בנתניה.
העסקה בוצעה במסגרת המבצע של משרד התשתיות.
הנציג שביצע את העסקה אמר לי שהמקרר יגיע תוך 14 ימי עסקים.
לאחר 14 ימי עסקים טלפנתי לא.ל.מ ושם נאמר לי "כיצד אמרו לך תוך 14? זה תוך 21 ימים" אמרתי אוקי.
לאחר 21 ימים כמובן שלא הגיע שום דבר. טלפנתי שוב נאמר לי :"כיצד אמרו לך 21? זה הרי 30"
אז כבר ממש הרגשתי עוגמת נפש וש"מורחים" אותי בתירוצים כל הזמן. חיפשתי תושבה אמיתית והוגנת ולא קיבלתי.
טלפנתי לטלפון של חברת האספקה שם חיכיתי במשך שעות על קו ללא כל מענה.
אני מרגישה שאני במירוץ לחינם. השבוע לאחר שחלפו מעל 30 ימים התקשרתי שוב לא.ל.מ והנציג אמר שזה אמור להגיע והוא לא יודע מדוע לא הגיע. הסברתי לו שאני משלמת להם, הם הכתובת שלי והם אמורים לתת לי תשובות. לא היה לו מה לומר בנושא. הם מעניקים הרגשה שבגלל שהמקרר נקנה במבצע אז ערך הכסף לא שווה שום דבר והיחס כלפי הלקוחות בהתאם.
כמובן שהתשלומים עבור המקרר כבר יורדים לי מהאשראי.
אודה לכם מאוד אם תענו לפנייתי. תודה מראש, יעל
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקה מיידית של המוצר שרכשתי. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
בהזמנת הלקוח רשום בפרוש שניתן לפנות לבירור טלפוני במידה ולא תואמה תואמה אספקה תוך 30 יום מיום הרכישה, כך שהטענה של 14 יום אינה נכונה. תגובה:
מקרר סופק בתאריך 12.06.12 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה