פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה מכוונת בקשר להתקנת מזגנים. הפסדתי 300 שקל. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על הטעיה מכוונת ע"י נציג המכירות של החברה.
נכנסתי לחנות על מנת לקנות מזגן - שאלתי את המוכר בחנות כמה יעלה לי המזגן כולל הכל - כולל התקנה כולל הובלה, והבהרתי לו טוב מאד שאני מעוניין לשלם רק פעם אחת ושהמחיר יכלול את הכל ואינני מעוניין להוסיף כסף בעבור כל מיני תוספות. המוכר ניסה להראות הגינות ולכן אמר לי שכל מטר נוסף של צינור למזגן יעלה לי עוד 100 שקלים שאותם אשלם למתקין בזמן ההתקנה. חשבתי על הצעתו והסכמתי לתוספת של 100 שקלים בעבור הצינור. אך הפרט שאותו לא סיפר המוכר הוא הפרט המרתיח - בזמן ההתקנה הובהר לי ע"י המתקין (ומסתבר שזה כתוב באותיות קטנות איפשהו בערימת הניירות שהם נותנים לך) שעליי לשלם 150 ש"ח נוספים בעבור קידוח בקיר בטון ומשום מה הוא החליט שגם הקיר הפנימי של הבית הוא קיר בטון ולכן גבה ממני 150 ש"ח על קידוח חור בקיר פנימי ועוד 150 ש"ח על קידוח בקיר חיצוני , ועו 100 ש"ח על הכבל. בסה"כ שילמתי למתקין 400 שקלים נוספים המהויים תוספת של כ כעשרים אחוים מערך העסקה. זה פשוט ביזיון הרי כל מי שקונה מזגן חלון בדרך כלל מעוניין להתקין אותו מחוץ לחלון , קרי - קיר חיצוני. זאת אומרת שהתוספת הזו היא תוספת שכולם משלמים , אז למה לא אמרו לי את זה בחנות ? והמתקין הוסיף לי עוד 150 על קדיחה בקיר רגיל אך הוא טען שזה קיר בטון. בעבור המזגן שילמתי 2000 שקלים לחנות. כביכול כולל התקנה ומשלוח. לכן בסה"כ מזגן של 1 כוח סוס כולל הכלל עלה לי 2400 שקלים בניגוד למה שנאמר לי בחנות ע"י המוכר שהיה להוט לסגור את העסקה ולכן לא היה גלוי. הבהרתי למוכר מספר פעמים שאני מעוניין לשלם פעם אחת , וללא תוספות והוא הבטיח לי שחוץ מתוספת כבל לא אדרש לתשלום נוסף. אני מרגיש מרומה , מאוכזב , עבדו עליי בשיטת מצליח. אני מעוניין לקבל 300 שקלים החזר מהחברה שכמובן תנסה להתנער מאחריות ולהאשים את המתקין , ובוודאי לטעון שהם לא אחראים להתתקנה וכל מיני ישראבלופים שכאלה, אך בתוך עמי אני חי ושלא יספרו לי סיפורים. בכוונתי לפנות לגורמים המתאימים, בינהם הרשות להגנת הצרכן ובית המשפט לתביעות קטנות. בושה וחרפה שאי אפשר לסגור עיסקה הכי קטנה בלי איזה עוקץ נסתר.
החזר כספי של 300 שקל. התחייבות להפסיק לשקר. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אורי - מנהל מחלקת מיזו שם ותפקיד:
הלקוח אסף יריב רכש מזגן "אלקטרה" כולל הובלה והתקנה בסיסית בהזמנה מס' 825801 בסניף הרצליה ע"ש גברת רננה אבן חן ושולם 1990 ₪.

ללקוח נמסרה הזמנה, אליה מצורף מחירון תוספות בחתימת הלקוח.

כמובן נאמר ללקוח כי התקנת המזגן הינה התקנה בסיסית, ובמידה ויהיו תוספות מעבר למפורט בהזמנה יש לשלם ישירות למתקין עפ"י המחירון המצורף.



2. בהזמנת הלקוח מפורט באותיות של קידוש לבנה על מחצית מדף ההזמנה.

הפירוט הבא:

· התקנת המזגן כפופה לאפשרות ההתקנה בשטח ולתשלום בגין תוספות כמתחייב.

· מחיר ההתקנה הבסיסית למזגן בודד כולל: חיבור היחידות עד 2 מ"א ראשונים: צנרת גז, כבל חשמל בין היחידות, צינור ניקוז גמיש מהיחידה הפנימית, מעבר קיר בלוקים ומעמד סטנדרטי למנוע.

· תשלום בגין תוספות מעבר למפרט ההתקנה הנ"ל – לפי מחירון א.ל.מ. בידי המתקין.

· מחיר ההתקנה אינו כולל: עבודות בניה, אינסטלציה וחשמל.



3.סבורני כי תיאור פירוט ההתקנה אינו משאיר מקום לספק וכי פרשנותו של הלקוח אינה תואמת את העובדות.



4. במעמד ההתקנה, לפני תחילת ביצוע העבודה, הסביר המתקין כי קיימת תוספת עבור קידוח בבטון (2 קידוחים)ובנוסף עבור 1 מ' צנרת.

ללקוח ניתנה האפשרות לבטל את ההתקנה ולקבל את כספו בחזרה. טענת הלקוח כי לא איפשרו לו ביטול עסקה לצערי אינה נכונה ופנייתו רצופה באי דיוקים בלשון המעטה, ואף גובלת בהוצאת לשון הרע.

5 יצויין כי לא ניתן לקבוע מראש את העלות הסופית של התקנת המזגן. (הרכישה בוצעה בסניף מול איש מכירות) לכן, אנו קובעים את עלות ההתקנה הבסיסית כפי שמפורט בהזמנה.

שיטת תמחור זו נהוגה בכל רשתות השיווק ומקובלת בענף המיזוג.



תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה