|
|
|
|
|
|
מכונת כביסה סמסונג שנקנתה באלמ בב"ש ביג |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת כביסה 8 ק"ג סמסונג מחנות אלמ ביג ב"ש.
המכונה בשימוש כשלושה חודשים. בחודשים האחרונים המכונה החלה
לקרוע לי את הבגדים(ישנם בגדים עם חורים גדולים ישנם בגדים שיוצאים עם
חורים קטנים קטנים ויש שיוצאים קרועים רצועות).חודשיים אני מתלוננת ושולחים
לי שירות כבר 4 פעמים ממאור הנגב ב"ש.
מאור הנגב לא פותר בעיה נאמר לי להעמיס פחות את המכונה.
מיני ליין כל יום נאמר לי שיחזרו אליי וטרם חזרו אליי.
רכשתי ממיטב כספי מכונה 8 ק"ג ובנתיים כל הפעלה יש לי נזק של כמה מאות
ש"ח.
אני ביום א' מתכוונת לרכוש מכונה חדשה כי אני אם ל3 ילדים קטנים ולא אפשרי
לא לכבס.ואני מתכוונת לגשת לתביעה רצינית גם על החזר כספי של המכונה
וגם על כל הנזק שנגרם לי עד כה לבגדים ובטח על כל עגת הנפש והזלזול
מצד מיני ליין.
אני רק בטוחה שאת המכונה הבאה אני ראשית יבדוק מי נותן השירות
|
עגמת נפש וזלזול בלקוח |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אריאל וייטמן - מנהל ש |
שם ותפקיד: |
באמצע חודש יולי 2012 יצרו קשר נוסף עם הלקוחה עלמנת לתאם טכנאי שימתין לסוף פעילות המכונה על מנת לבדוק את תלונת הלקוחה. הלקוחה סירבה. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|