פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות? בהזמנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הזמנתי תנור sauter 2020, קולט אדים, מדיח קלים וכריים בקרנבל החשמל. סוכן ראשי - שחר מעוז אישר שלהזמנה יתווספו 3 צירים טלסקופיים ופילטר פחם לקולט. כאשר צלצלנו לקבוע אספקה - התוודא כי אין במחסן את הצירים ולא הפילטר עבורנו וכי הסוכן לא העביר את הזמנת הצירים והפילטר לקולט למחסן.
אני רודפת אחרי אלמ כבר מספר ימים, ללא תשובה. אלמ שולחים לטכנאי שאמור להתקין בטענה כי הצירים (אולי) אצלו, חב' אלקטרה המספקת שירותי התקנה שולחת חזרה לאלמ. ללא הבטחת ה"צ'ופרים" לא בטוח כי הייתי מבצעת את העסקה. דווקא אצלם. אודה מאוד לעזרתכם.

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
הלקוח הופנה לסניף פתח תקווה לקבל את המסילות.
פילטר מותקן בתוך הקולט.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה