פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת א.ל.מ אינה מקשיבה ללקוח ואינה מספקת את המובטח בכתוב ללא לחץ אינסופי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
הקניון הגדול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת יוני רשת א.ל.מ קיימה אירוע מכירות גדול בגני התערוכה
עקב חוסר הקשבה ללקוח בחצי שעה הזרימו אנשי המכירות לחברת האשראי שתי הזמנות לטלוויזיה
למחרת פניתי למחלקת השירות במטרה לבטל את העסקאות ונעניתי שלא כדאי לי עקב קנס של מאות שקלים ועדיף שאחליף לטלוויזיה אחרת בסניף.
הגעתי לסניף פ"ת הקניון הגדול עם פרטי מבצע יבואן ח.י. שפרסמו באולסייל לטלוויזיית LG
בסניף לא שמעו על המבצע (לא מקשיבים גם לספקים) ומנהל מחליף התקשר ליבואן והבטיח לספק פיתרון זהה כמו באולסייל אך 100 ש"ח יקר יותר
דרשתי שהפיתרון הזהה יירשם בטופס ההזמנה וגם זה לא עזר לי
רדפתי כמעט חודשיים אחרי המוכר בחנות בשביל לקבל את מה שהובטח בכתוב
ורק אחרי שהפעלתי קשרים אצל היבואן המובטח אכן הגיע לסניף(דונגל)
לבקשתי לשלוח פריט קטן זה אליי הביתה נעניתי בשלילה כדי שאבוא וארכוש דבר מה נוסף.
אני לרשת הזו בחיים לא אחזור - רכישה מספקים קטנים באינטרנט עדיפה מרשת שאינה מקשיבה ללקוחותיה
התנצלות פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה