|
|
|
|
|
|
אי טיפול במיקרוגל באחריות וניסיון לנער אותנו מהחנות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 22 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
כרמיאל |
כתובת: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב קנינו מיקרול של מורפיו ריצ'רדס לפני כשנה וחצי.למכשיר אחריות 3 שנים ועלה בהתאם 1500 ש"ח.לאחרונה התחיל להשמיע קולות של קצר .הבאנו אותו לסניף כרמיאל למנהל בני ולמוכרת אחרת לתיקון.הוא חזר עם אותה התקלה.הגענו לסניף א.ל.מ כרמיאל בשנית להביא את המיקרוגל לתיקון ומפאת עומס האנשים המנהל בני הבטיח כי יחליף לחדש על מנת לנפנף אותנו במהירות האפשרית בשיחת טלפון עם הסניף למחרת בבוקר הובהר לנו כי המיקרוגל לא יוחלף אלא "יתוקן" שוב
אני ממליץ לא להגיע לסניף א.ל.מ כרמיאל ולא לרכוש משם דבר כי לאחר הרכישה לא יכירו בכם שוב
|
זלזול |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|