פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר מתוגה במקום מוצר חדש כחודש וחצי מהזמנתו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מתחם רגבה כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 30.12.12 רכשנו ב"מבצעי סוף שנה" )כולל התקנה ופילטר פחם) קולט אדים למטבח מדגם קריסטל של חברת sauter. בעת ביצוע ההזמנה בחנות במעמד הרכישה נמסר לנו כי דגם שבחנו אזל במלאי אך בתמורה נקבל באותו המחיר "דגם משודרג" (יקר במעט- דגם טנגו) וכן שההזמנה תסופק באיסוף עצמאי תוך יומיים. בפועל לאחר שבוע שלא יצרו קשר התחלנו לבדוק היכן עומדת ההזמנה, נתנו לנו לבדוק ישירות מול הספק (אלקטרה סחר) שלהם אך לספק הנ"ל לא היתה הזמנה במערכת, רק לאחר כ-3 שבועות קיבלנו עדכון כי חלה טעות בהזמנה לספק (בגלל שדרוג הדגם) ועתה הקולט יסופק, חלפו להם עוד שבועיים שבמהלכם היינו בקשר אינטנסיבי גם עם הספק וגם עם א.ל.מ. ולדבריהם כל יום צריכה לצאת ההזמנה.... רק לאחר כחודש נמסר לנו הקולט שבחרנו אזל במלאי ויש סחורה מסוג זה ש"תקועה" במכס, בשלב זה כבר בעלי הזכיון של א.ל.מ בנהריה ביקשו שנתנהל ישירות מול הספק (בקיצור התנערו מאחריות אחרי שקיבלו את מלוא התשלום). וזה הציע קולט חלופי שנבחר מהאתר, למחרת שחזרו עליו אמר שיש קולט מהדגם הראשון שרצינו - קריסטל(לא השדרוג שהבטיחו לנו) אבל מתצוגה- ענינו בשלילה לאחר עוד כשבועיים אמרו שהצליחו ל"השיג" קולט מהדגם המקורי- קריסטל שרצינו, אנו נואשים אמרנו שתספקו, וכעבור כחודש וחצי סופק המוצר אבל מתצוגה, פגום לחלוטין, פנינו לאלקטרה סחר וציינו שהמוצר מתצוגה, אמרו שזה בטעות (אבל כמה טעויות אפשר לעשות עם הזמנה של מוצר אחד????) הספק ניתק לנו את הטלפון בפנים כשביקשנו הסברים לא ויתרנו ופנינו לא.ל.מ. חוץ מלהתנצל ולהמשיך להבטיח ולא לקיים לא עשו כלום.
בנוסף בזבוז זמן+עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת המוצר לרבות שאר התחוייבותם בעת הרכישה (התקנה, פילטרים), הובלתו ופיצוי הולם פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה