פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת חיוב על מוצר שהוחזר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ביל"ו 2 כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו מדיח כלים ותנור מתצוגה במחירת חיסול של סניף רחובות בתאריך 23.06.13 במחיר 4300 ש"ח.
כאשר המוצרים הגיעו עם השליח לביתנו באותו שבוע ראינו כי שניהם פגומים וסירבנו לקבלם. לאחר שיחה טלפונית עם המוכר בחנות (שמו חיים) בדרישה להחליף את המוצרים לתקינים. לאחר מספר ימים הגיע שליח עם המוצרים. התנור היה אותו תנור שבור (ע"פ השליח) ואת המדיח לא היה ניתן לבדוק את תקינותו הפיזית לפני חתימה עקב סירובו העיקש של השליח, והשליח בתגובה לקח את המוצרים ונסע. כאשר שוחחנו פנים מול פנים עם המוכר (חיים) בתאריך 29.6.13 , דרשנו את כספנו חזרה בתמורה לביטול העיסקה. המוכר דרש 250 ש"ח כדי לקבל תנור תקין והוא סירב לבטל את העיסקה. לאחר ויכוחים רבים הוא הסכים לבטל את העיסקה בתנאי שיגבו מאיתנו דמי ביטול של 150 ש"ח. בלית ברירה הסכמנו לשלם 150 ש"ח אשר נגבו במקום. נכון להיום , ולאחר מספר שיחות טלפון עם מנהל הסניף , טרם קיבלנו החזר וניכר כי מנהל הסניף מתחמק מלשוחח איתנו ולחזור טלפונית להודעותינו. כמובן שהמוצרים בחנות נבדקו על ידינו בנוכחות המוכר (חיים) בחנות ונמצאו תקינים.
כספי סוג הנזק :
החזר סכום הכסף (4300) בתוספת דמי ביטול העיסקה (150). סה"כ 4450 שח פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה