|
|
|
|
|
|
שרות על הפנים |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בוקר טוב אני פונה אליכם בפעם השלישית אחרי שדברתי עים מנהל שרות לקוחות ומחכה לפיצוי על עוגמת הנפש הגדולה ביותר שקרה לי בסניף שרונים פשוט שרות ואכפתיות של הלקוח ושלא מענין אותם שהלקוח יצא מהחנות העיקר שיקנה וילך והביתה ולא מענין אותם איך יהיה אני מחכה לפיצוי ושיהיה שנה טובה וצחכה לטלפוןו
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|