פרטי התלונה

תלונות אמבסדור

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מצד ההנהלה והצוות-נהרסה החופשה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אמבסדור, חוף אלמוג, אילת 88103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שיבצו אותנו בחדר שבפתחו נעשו עבודות רעשניות(קונגו, פטישים), בררנו וזה אמור להיות לאורך כל הסופ"ש, ביקשנו העברה ושמו אותנו באותו מקום קומה אחת מעל. חיכיתי לבעלי שייצא מהחדר והחדרנית מהחדר הסמוך צעקה עלי כי חשבה שאני מחכה שתסיים לנקות וש"אני לא אעמוד לה על הראש" , החופשה נהרסה לי לגמרי רק ב-21:00 מצאו לנו חדר באגף אחר, אבל מהיום הראשון לא נהננו בכלל. אני מרגישה פגועה ושכל החופשה נהרסה לי. הפיצוי היחידי שהמלון הראה זה קפה ועוגה בלובי(עלוב ביותר!!!). בנוסף אישרו לנו ולחדר הנוסף שהיה איתנו יציאה בשעה מאוחרת וזה רק אחרי ויכוח והתערבות של נציגת "צבר", חזרנו מהבריכה והחדרים היו נעולים, שוב חוסר תקשורת עם הביטחון בחדר והקבלה ובמקביל נשלח גם קב"ט לסלק אותנו מהחדר ואנחנו היינו צריכים להתווכח איתו ולאמר לו שיש לנו אישור להשאר עד שעה מאוחרת יותר במלון(בסה"כ נשארו לנו עוד שעתיים להתארגנות). בשורה תחתונה- השפלה, עגמת נפש, בזבוז של חופשה שחיכיתי לה הרבה זמן.
עגמת נפש ופספוס של חופשה שיכלה להגמר אחרת סוג הנזק :
פיצוי הולם(לא קפה ועוגה) פתרון נדרש :

אמבסדור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה