פרטי התלונה

תלונות אמבסדור

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם מצד בית מלון ישרוטל אמבסדור אילת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אמבסדור, חוף אלמוג, אילת 88103 כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו קבוצה של 18 איש התארחנו בבית מלון ישרוטל אמבסדור באילת ברגע הגעתנו לבית המלון נדהמנו לגלות שהחדרים שהובטחו לנו אינם אי לכך עוכבנו בכניסה למשך שעות טובות דבר הגרם להתקף לב לאחת הנוסעות מזל שיש ביננו חובש צבאי וסטודנט לרפואה אשר טיפל בה הדבר הכניס אותנו לפוביה ונאלצנו לכנס לחדרים ולשלם כסף יותר ,בשל צדקת דברינו ועוגמת הנפש שנגרמה פנינו למנהלת איה בבקשה אדיבה להתחשב בנו ולפצות אותנו אכן המנהלת קבל עם ועידה הסכימה על פיצוי שלא היה ברור לנו פרטיו שנדמה לנו כלל מכתב התנצלות ואיזה 170 שקל חדש ,יש לציין שבמהלך כל החופשה הייתה התכתבות עניפה מצידנו כלפי הבית מלון דבר המעיד על עוגמת הנפש שנגרמה , בנוסף הטלפונים הרבים ביננו לבין הבית מלון והבירורים הרבים בכל הקשור ברישום לקוי ביותר מסמכים , אישור ההזמנה מעולם לא נחתם על ידינו ופנינו במכתב לבטל את העסקה אך הבית מלון טען קבל עם ועידה שעם יציאתנו מכאן יחייב אותנו ב50 מדמי השהייה דבר שהפחיד איתנו וגרם למהומות בין אנשי הקבוצה ,יחסם של עובדי המלון לקבוצה שכללה קצין ועורכת דין ומורה וסטודנט לרפואה היה מזלזל ביותר והדבר נאמר אפילו לאחד הקלינטים כאשר שאל באנגלית על מה המהומה ,ברצוני גם לציין שברשותי מספרי טלפון של קליינטים אחרים שסבלו ומוכנים להעיד כנגד בית המלון אמבסדור אילת ,

אמבסדור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה