פרטי התלונה

תלונות אמבסדור

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול מטורף בלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אמבסדור, חוף אלמוג, אילת 88103 כתובת:
תיאור הבעיה:
התארחנו, אשתי ואני, במלון אמבסדור באילת בסופ"ש "ישרוטל בת שבע". החופשה היתה מדהימה, נהננו מההופעות ומהשהיה במלון. לאחר שחזרנו הביתה, בדקנו את החשבונות והתברר כי במלון חייבו אותנו פעמיים על 2 הופעות מתוך 3 (כלומר שילמנו בפועל על 5 הופעות) כאשר התקשרתי למלון לברר את העניין, התחיל מסע הייסורים:
בתחילה העבירו אותי בין 2 פקידות שכל אחת זרקה את האחריות לשניה.
לאחר מכן כאשר הגעתי לפקידה הנכונה, נתקלתי ביחס כאילו אני משקר ומנסה לגנוב את המלון. אותה פקידה בשם תמי, שמעה את הבעיה והודיעה כי תבדוק את העניין ותחזור אלי. כמובן שאיש אינו חזר אלי ובעשרות שיחות טלפון שלי למלון נתקלתי בתופעה, בכל פעם שהזדהתי בשמי אמרו לי כי תמי איננה היום או שהגעתי לתא קולי (בכל פעם השארתי הודעה עם מספר הטלפון שלי), וכאשר לא הזדהתי תמי ענתה לי ואמרה שהנושא בבדיקה ויחזרו אלי. רק לאחר יותר מחודש של שיחות טלפון ושל שליחת פקס עם כל הפרטים כולל פרוט ויזה וצילומי כרטיסים, ולאחר שליחת מייל זועם לרשת ישורטל. קיבלתי הודעה בתא הקולי שלי האומר כי אני צודק וזיכו אותי בסכום הכפול.
וכך ללא הסבר ו/או התנצלות (כמובן ללא פיצוי כלשהו) וללא כל תשובה מרשת ישרוטל אשר מתחייבים באתר שלהם להחזיר תשובה תוך שלושה ימים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

אמבסדור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה