פרטי התלונה

תלונות ג'אמפ

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר של העובדת מירב נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון כתובת:
קניון גירון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום .
כלקוחה קבועה שלכם אשר נהנית מהמוצרים אותם אני רוכשת בחנויות הרשת ,נתקלתי בהתנהגות שאינה הולמת ,ע"י מוכרת בשם מירב,אתמול נגשתי לחנות בקניון גירון באשקלון והתבוננתי במכנסיים שלפתי זוג אחד ופתאום שמעתי את המוכרת קוראת "היי את את " פניתי לעברה כדי להבין מה היא רוצה ואז אמרה שהיא סידרה (צילמה)את הסטנד...לא הבנתי מה רצתה ושאלתי אותה מה היא רוצה בדיוק ענתה "שלא תבלגני כי סידרתי שם "הייתי נבוכה ושאלתי אותה אם היא רצינית ,אמרה שכן "אל תבלגני"יצאתי מבויישת מהחנות הנחתי את המכנסיים אותם התכוונתי למדוד בתחושה קשה מאד ,לקח לי זמן להתעשת חזרתי לחנות לשאול לשמה ,שאלה "למה" עניתי לה שההתנהגות שלה אינה הולמת ואני מתכוונת לדווח לממונים עליה , ואז מסרה את שמה.
אני רואה בהתנהגות זו את ההיפך ממה שנדרש עובד חנות שאמור לעשות את מירב מאמציו שהלקוח יהיה מרוצה ושהשרות יהיה אדיב .
אי לכך ברצוני שאותה עובדת תטופל באופן ראוי וכן תתנצל בכתב על התנהגותה המחפירה.
עלבון סוג הנזק :

ג'אמפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה