פרטי התלונה

תלונות ג'אמפ

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות גסה ובוטה של מוכרת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך למכתבי אליכם מיום 8.9.10,חשה אני אכזבה רבה מחוסר ההיתיחסות..
אמנם, שוחחתי עם הגב אפרת משרות לקוחות ולצערי טיפולה הוא כושל לא פחות מטיפולכם,לא יעלה על הדעת שמוכרת תתבטא בגסות ובחוצפה כלפי לקוחה ולשאלתי איך טיפלתם בבעיה ,לקבל תשובה,"אין החברה מוסרת את דרך טיפולה בבעיה"אז בכל זאת ,איך אני אמורה לדעת כיצד טיפלתם בבעיה ,איזה לקחים הפקתם וכיצד אתם נערכים בעתיד לתת מענה לביזוי לקוח והלבנת פניו ברבים.וכן חוסר ההחזר הכספי הוא גם כן טעם לפגם,הרי אחרי תקרית כל כך מצערת איך אני אמורה להרגיש?!י אני ממתינה לתשובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לקבל היתיחסות סוג הנזק :

ג'אמפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה