פרטי התלונה

תלונות ג'אמפ

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב למימוש נקודות מתנה כשבועיים מתאריך סיום החברות/המועדון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
ברצוני לציין שאני לקוחה של ג'מפ שנים רבות אין לי טענה או כל מילה רעה על הצוות בחנות הטענה שלי היא המדיניות,
אם אינני טועה כרטיס המועדון שלי פג ב- 27/11/10 וביום שישי10/12/10 רציתי לממש את הנקודות שלי כ-170 נקודות לקנית מכנסיים אך ה"מחשב" לא נתן ללא
חידוש המועדון,
מהמידנייות החדשה של המועדון שאת הנקודות ניתן לממש רק במחיר המלא של המוצר ולא במחיר לאחר הנחה אינני מתכוונת לשלם עבור
חברות במועדון משום שהמחרים המקוריים יקרים ואין כמעט אפשרו לרכוש
תמורת נקודות למרות שהשנה מימשתי נקודות וזה הין 2 ל-3 פריטים וזה
בגלל גודל הקניות ולא בגלל ההנחות אילו יכולתי לממש נקודות גם לפריטים כמו פעם עם ההנחה הייתי אולי מחדשת מועדון,
לענייננו מקריאה של תלונות ותשובות קראתי את תשובתה של מנהלת שרות הלקוחות הגב' שירה כהן שאת הנקודות ניתן לממש ציטוט
לפני כשנה וחצי חברתנו בחרה לסגור את מועדון הלקוחות הישן ולהקים תחתיו מועדון לקוחות חדש, אשר משפר את התנאים לחברות במועדון בהשוואה לתנאי המועדון הישן, זאת בצורה משמעותית
כפי שמצוין מפורשות על כרטיס המועדון החדש, השימוש בכרטיס המועדון הנו בכפוף לתקנון החברה. בין היתר התקנון קובע, כי כל חברת מועדון מזוכה בנקודות זכות, בגין רכישתה בחנויות החברה, בשווי של 10% מערך הקניה..............
אנו מכבדים את רצונן של הלקוחות אשר החליטו לא לחדש את כרטיס המועדון ומאפשרים להן לממש את הנקודות שצברו במהלך שנת החברות במועדון, וזאת במשך שלושה חודשים מתום תקופת החברות. נקודות שלא נוצלו במהלך תקופה זו מוקפאות ונשמרות לזכות הלקוחה עד למועד חידוש כרטיס החברות במועדון.
לפי הבנתי את הגב' כהן אצלי לא עברו 3 חודשים ואפילו לא חודש מסיום המועדון ואפחלו לא מהקניה האחרונה אז מדוע לא יכולתי לממש את הנקודות לקנית המכנסיים
מצפה לאפשרות מימוש הנקודות שלי

.



כספי סוג הנזק :
שיחרור ההוראה ב"מחשב" הכל יכול למימוש הנקודות במקרה שלי ל-3 חודשים מההודעה על השחרור למימוש הנקודות פתרון נדרש :

ג'אמפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה