|
|
|
|
|
|
עיכוב בהחזרת תיק שנשלח לתיקון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קנינו תיק של החברה בחנות בקניון באיזור חיפה, לאחר תקופה קצרה נקרע התיק בידית וברכסן פנימי
פנינו לחנות ג'אמפ באיזור מגורנו (קניון גבעתיים) וביקשנו לשלוח את התיק לתיקון.
התיק נשלח ונאמר שזמן התיקון הוא שבועיים. לאחר שבועיים התקשרנו ונאמר לנו שהתיק תוקן אבל בטעות נשלח לחנות בחיפה. בכל פעם שהתקשרנו מסרו לנו שהתיק פה והתיק שם וכן שלחו ולא שלחו ומשכו אותנו שבועיים נוספים.
לאחר חודש הגיע התיק לידנו ולהפתעתנו הרבה הוא לא תוקן בשלמות (הרוכסן לא תוקן)
גם פנייה שהופנתה למח' פניות הציבור לא נענתה ועדיין אנו מחכים שיחזרו אלינו.
|
|
|
|
|
|
|
|
ג'אמפ שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|