פרטי התלונה

תלונות ג'אמפ

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי בתאריך 5.7.11 קבלתי שיחה לטלפון הנייד שלי ובו נשמע קול גברי שהודיע לי כי מחר ה-.6.711. בחנויות ג'אמפ באשדוד כל החנות 70% הנחה+מתנה שתקבל כל חברת מועדון אמרתי תודה והוא שוב שאל האם תגיעי אמרתי אשתדל.
כך היה ביום רביעי ה06.7.11 הגעתי לחנות ג'אמפ בלב אשדוד המוכרת החביבה יפה שאצלה אני רוכשת את כל בגדיי שמחה לקראתי אמרתי לה כי קבלתי הודעה שעל הרכישות שאעשה בחנות אקבל 70% +מתנה, אך לאכזבתי היא אמרה לי כי רק על חלק מהחנות וההנחות הינן עד 50%, וכנראה לא הבנתי את ההודעה עוד אנו משוחחות והגיעה עוד לקוחה שאמרה את אותם הדברים שאמרתי ועוד לקוחה (השלישית במספר ב-3 דקות שהייתי בחנות) יפה הבינה שהיתה כאן טעות מצד שרות הלקוחות של ג'אמפ התקשרה טלפונית אנני יודעת לאן ואמרה שמטעים את הלקוחות, אני לא קבלתי את ההנחה שקבלתח ולכן הלכתי .
אני שעושה את כל רכשותי בג'אמפ התאכזבתי מהשרות (לא של יפה) של שרות הלקוחות שלכם שהטעה אותי וסתם הריץ אותי לחנות על מנת שארכוש לא בהנחות שדיווחתם
עוגמת נפש סוג הנזק :

ג'אמפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה