פרטי התלונה

תלונות ג'אמפ

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי רכישה באופנת ג'אמפ בסניף גנדן נתניה, וזו הפעם הראשונה שבה אני נתקלת בסיטואציה זו : רכישה של שמלה בשווי 189.90 מחיר צרכן , בעת ביצוע החשבונית בוצע חישוב של מוצר 289.90 כ"מחיר צרכן" ועל כך בוצע הנחת קופון "% 40 " כך שבפועל שולם 173 שח ולא 113.94 שח כמו שאמור להיות, ברצוני להתלונן על הטעיית צרכן ועל אי התאמה בין חשבונית קבלה לבין תג מחיר על המוצר . מצ"ב תג מחיר על המוצר וכן החשבונית .

ברצוני לדרוש כי בית העסק יתקן טעויות אלו והטעיית ציבור הצרכנים . וכן פיצוי הולם לעוגמת נפש זו .
כעת אני פותחת אתר זה ורואה כי מספר אנשים רבים מתלוננים על הטעיית הצרכן מחברה זו, ובנוסף נציגת שירות לקוחות שחזרה אליי מסרה כי "הרבה אומרים לה אותו דבר ואין מה לעשות" ????
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

ג'אמפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה