פרטי התלונה

תלונות ג'אמפ

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ושקר לצרכן נושא התלונה:
זיתון רחל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏13 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון אורות אור עקיבא כתובת:
קניון אורות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול רכשתי חולצה שהייתה ב- 70% ממחירה המקורי שהוא 199.90 ש"ח דגם 776331821103002, כאשר הגעתי לקופה שילמתי 86.97 ש"ח, בדקתי הענין וראיתי שהמוכרת חייבה אותי על 70% ממחיר 289.90, מחיר שלא היה רשום באף מקום אלא בקופה בלבד, ביקשתי מהמוכרת שתזכה אותי על ההפרש והיא טענה שלא ניתן, יש לציין שהמחיר בעונה היה 199.90 ש"ח וכיום המחיר הועלה על מנת לעשות עליו 70%, כנראה שענין זה בסדר אך החולצה שקיבלתי הייתה עם מחיר אחד ויחיד 199.90 ש"ח, פניתי לשירות לקוחות שאישרה את ענין העלאת המחיר וטענה שזה חוקי ומעוניינת לפצות אותי בשוברים שניתן לממש רק מהמחיר המלא, דבר שמחייב אותי לקנות רק בשיא העונה.
אני לקוחה טובה ומרגישה מרומה, יש לציין שהענין חזר על עצמו פעמיים בחודשיים האחרונים, המוכרות לא מספיקות לעדכן את המחיר "החדש" באזור ה- 70% והלקוח נפגע
וגם כסף סוג הנזק :

ג'אמפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה