פרטי התלונה

תלונות ג'אמפ

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא סביר נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.08.2012 נכנסתי לסניף בגרנד קניון לאחר שראיתי בחלון הראווה חולצה שמצאה חן.
בבירור בתוך החנות התברר כי לא נשארה אף חולצה בחנות והחולצה היחידה הינה על הבובה בחלון הראווה.
כששאלתי את מספר החולצה על הבובה קיבלתי תשובה כי המספר הינו 1. כאשר בקשתי למדוד אותה לשם קניה קיבלתי תשובה של המוכרת כי קיימת הוראה לא להוריד בגדים מהבובות.
אני לא מבינה את ההגיון האם תפקיד המוכרת למכור או לא וכמו כן האם לא עדיף למכור מוצר מאשר להשאירו בחנות.
שירות טוב הינו שירות שהמוכרת מבררת האם קיימת חולצה בסניף אחר ומבקשת לשמור את החולצה לקונה.
אולם הגיון עסקי או מתן שירות להנאת הקונה לדעתי הצנועה לא קיימת בלקסיקון של הצוות בחנות בגרנד קניון.
אודה על תשובתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

ג'אמפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה