|
|
|
|
|
|
מניעת החלפת פריטים עם פתק החלפה מסניף לסניף |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קניון נהריה |
כתובת: |
קניון נהריה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קבלתי ביום ששי 4.1.2013 מתנה לרגל יום הולדתי שנקנתה בגארנד קניון בנוא שאנן עם צירוף פתק החלפה, המתנה כללה שני פריטים: סריג וחולצה.
הפריטים לא טעמו לגודל ולטעמי האישי וניגשתי להחליפם בסניף גאמפ בקניו נהריה הישוב בו אני מתגוררת, המוכרת שם העונה לשם הלנה , סרבה להחליף לי את אחד הפריטים בטענה שהוא שייך לקולקצייה ישנה , נאלצתי ביום ראשון ה6 לינואר לנסועלסניף הגראנד קניון בנוא שאנן וושם להפתעתי הרבה התקשרה מנהלת הסניף לסניף בנהריה והודיעה לה בפירוש שהסריג התקבל למכירה עוד באותו יום וכי היה עליה להחליפו עבורי .
נגרמה לי עוגמת נפש רבה על בזבוז זמן הנסיעה הוצאות הנסיעה וכעס רב על טירטור לא מוצדק.
מן הסתם כשהחנתי את הרכב בחניון הדרומי בגראנד קניון בקומה 0 בדרכי למעלית החלקתי על שלולית שמן וקבלתי מכות יבשו באגן הירכיים וביד השמאלית.מן הסתם ייתכן שחבלה זוהייתה נמנעת לו לא הייתי מטורטרת ללא סיבה לגרנד.
שם המוכרת מהגראנד קניין שמכרה לחברתי את הפריטים וקבלה אותם מידיי בחזרה היה אלונה
|
עלבון, כספי ו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ג'אמפ שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|