פרטי התלונה

תלונות ג'אמפ

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע , התיחסות לקויה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 15 לינואר רכשתי בסניף ג'אמפ חליפה אלגנטית. לא נמצאו מכנסיים במידתי בסניף והמוכרות שכנעו אותי לחכות למכנסיים במידתי שיש להם במלאי בסניף של גראנד קניון בחיפה. הובטח לי שהמכנסיים יגיעו ביום ראשון. ביום ראשון שאחרי הקניה הגעתי לחנות ושאלתי על הפריט ץ שאלו אותי אם קבלתי טלפון להגיע ו כשעניתי בשלילה אמרו לי בנחרצות שעלי לחכות לצלצול שלהם ץ נראה לי קצת מוזר שפריט שנמצא בחיפה יגיע אחרי יותר מחמישה ימים , אבל בחנות הבטיחו לי שזה בסדר. שבוע ויום לאחר הרכישה חזרתי לחנות וניסיתי לברר שוב מה עלה בגורל הפריט. שוב שאלו אם קבלתי טלפון , עניתי שלא ולא נראה לי שאקבל . כי לא מתקבל על הדעת שהפריט לא הגיע לאחר כל כך הרבה זמן. אף אחת לא ניסתה לברר מה עלה בגורל הפריט הזה , אמרו לי שזה מתנהל ככה והכל בסדר. אתמול, אחרי שעברו כמעט שבועיים מיום הרכישה הגעתי שוב לחנות והפעם לא הרשיתי להם לנפנף אותי . אמרתי למוכרת שלא ייתכן שזה בסדר ושעלי לחכות כל כך הרבה זמן לפריט שהייתי צריכה אותו בשבוע שעבר. הפעם היא הסכימה אתי שזה לא בסדר והעבירה למנהלת.( שלא נכחה שם). היום בבוקר התקשרה אלי מנהלת החנות וכולה התנצלות , מסתבר שכאשר מבררים , מגלים מה הבעייה . הפריט הגיע לנתניה במקום לנהריה. לי נגרמה עגמת נפש רבה , לא יכולתי להשתמש בפריט בזמן שהייתי צריכה אותו , התייחסו אלי כמו אל נודניקית וכל ההתנהלות הזו לא מתאימה לזמננו. אני מנסה להתקשר אל שרות לקוחות ומסתבר שאני מקבלת מענה קולי. זה לא מקובל ומאד לא משביע רצון בלשון המעטה.

ג'אמפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה