פרטי התלונה

תלונות ג'אמפ

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון גירון כתובת:
קניון גירון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מ -9 נכנסתי לסניף בקניון גירון והיה מבצע על ג'קט שאהבתי 50% הנחה. במקום 400 ש"ח הוא עלה היה אמור לעלות לי 200 ש"ח. מנהלת החנות בשם ורד חייבה את כרטיס האשראי שלי במחיר המלא 400 ש"ח. כשהגעתי לביתי ראיתי כי היא חייבה אותי מחיר ומלא ומ יד טלפנתי לחנות. ורד אכן ענתה לי אמרה כי היא שמה לב לבעיה וכי היא כבר זיכתה אותי והסבירה כי אראה את הזיכוי בכרטיס האשראי. עבר חודש ולא היה זיכוי בכרטיס, צטלפנתי אליה שוב והיא אמרה שאראה זאת בחודש הבא, ובחודש הבא זה גם לא קרה, לאחר 3 חודשים טלפנתי שוב עצבנית ורד אמרה לי לב וא וקחת את הכסף מזומן, כשהגעתי הייתה שם מוכרת ואמרה שאין לה סמכות להוציא כסף מהקופה ושהיא תדבר עם ורד. לא חזרו אליי ואני טלפנתי לורד שוב אחרי שבועיים בערך והיא אמרה כי יש לי צ'ק בחנות ושאגיע לקחת אותו. הגעתי לשם המוכרות לא הבינו על מה מדובר, נאמר לי שורד יצאה לחופשת לידה וכי לא ניתן לדבר איתה והמנהלת החדשה בשם יאנה תטלפן אליה ותחזור אליי. עבר עוד חודש צלצלתי ליאנה היא כבר לא יכלה להתחמק ואמרה כי ורד כלל לא טיפלה בעיניין והיא רק עכשיו התחילה את הפרוצדורה מחדש ושהיא העבירה את זה לשירות לקוחות ושהיא תדבר איתי. עברו עוד שבועיים יאנה לא חזרה אליי צלצלתי לחנות והמוכרת אמרה שיאנה כבר לא עובדת בחברה. טילפנתי לשירות לקוחות, שם טיפלה בי מישהי בשם מור לאחר שהסברתי לה את המצב היא בדקה ואמרה כי שום מקרה כזה לא עבר אלייה לא מיאנה ולא מורד והבטיחה לטפל- מור טילפנה אליי לאחר כמה ימים אמרה כי זה כבר נמצא בגיזברות וכי החודש אראה את הכסף, אך גם זה לא קרה,מחלקת כספים לא ביצעה את הזיכוי בכרטיס האשראי. טלפנתי למור הסברתי לה וביקשתי ממנה שתבקש ממנהלת האזור לטלפן אליי. וכך קרה מנהלת אזור דרום צלצלה אליי הסברתי את המצב היא התנצלה ואמרה כי אם בתאריך 17/2/13 לא אראה את הזיכוי בכרטיס האשראי היא תגיע אליי אישית ותיתן לי את הכסף. וכרגיל לא היה זיכוי בכרטיס האשראי גם בחודש זה!!! טלפנתי למנהלת האיזור והטלפון לא בשימוש צלצלתי להמון סניפים בדרום שיתנו לי את הטלפון שלה אך הם לא יכולים. שירות לקוחות לא חוזר אליי כבר 4 ימים, משקרים לי, מזלזלים בי, מתחמקים, ומבזבזים את זמני ואני יוצאתי לא פעם מהעבודה לחנות כי נאמר לי שעאגיע לקחת את הכסף וזוהי פשוט בושה!!!! מה אפשר לעשות? אין לי למי לפנות. והסיפור הזה כבר שנה כמעט נמשך!!!! תודה רבה על עזרתכם.
כספי סוג הנזק :

ג'אמפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה