פרטי התלונה

תלונות ג'אמפ

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ואי החזר כספי נושא התלונה:
לוי הדר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏29 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק 26 רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-29/5/13 רכשתי 2 חולצות בחברת ג'אמפ. אחת מהחולצות, לאחר כביסה עדינה ביד השאירה כתמים,אולי כי היא בשילוב של לבן ושחור. לאחר מס' ימים ב- 3/6/13 ניגשתי לחנות עם בקשה להחזר כספי או זיכוי. המוכרת קודם כל עיקמה את פרצופה ואמרה :"אנחנו צריכים להעביר את זה למעבדה, ורק אחרי שנעביר את זה למעבדה נחזיר לך תשובה,צריך לבדוק ממה זה נגרם"(כאילו שאני אשמה או משהו כזה). כששאלתי כמה ימים זה יקח אז היא אמרה לי כ-10 ימים ושיודיעו לי. עברו מעל 10 ימים ולא קיבלתי שום תשובה אז פניתי לשירות לקוחות. חזרה אליי בחורה בשם מור ואמרה לי שממתין לי זיכוי בחנות מה-5/6/13. מקוצר זמן הגעתי בפועל לחנות רק ב-4.7.13 ואז המוכרת אומרת לי "אין לי זיכוי כזה", "יש לי ספר קבלות וזה לא מופיע", רק לאחר שהתעצבנתי היא פתאום הוציאה לי זיכוי מהמחשב ואמרה שלא מקובל עליה שיתנהגו אליה ככה (תודעת שירות ירודה ביותר ומבלי לציין שכשנכנסתי לחנות 2 נשים מבוגרות דיברו אתה והיא המשיכה ללכת ואמרה לי "איזה אנשים.."- גועל נפש).לאחר שהתרגזתי על היחס שקיבלתי לא רציתי בכלל לבחור פריט אחר ולקבל החזר כספי,אך כמובן שהמוכרת אמרה לי ש"אין אצלם זיכוי כספי", התעקשתי לקבל את הטלפון של מנהלת החנות וקיבלתי את הטלפון של צורית מנהלת החנות. ייאמר לזכותה שהיא ענתה לי ב- 19:00 ואמרה שאשאיר לה את פרטי האשראי שלי בחנות והיא תעשה את כל המאמצים לזכות אותי ושהיא תחזור אליי. עבר שבוע והיא לא חזרה אליי ואמרה לי "אני מטפלת בזה", התקשרתי שוב והיא אמרה שוב שהיא מטפלת בזה ושתחזור אליי. עד עכשיו לא קיבלתי זיכוי ולא נראה לי שזה מטופל. אבקש במיידית לקבל את הזיכוי שלי-מעולם לא נתקלתי ביחס כזה!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי במיידי פתרון נדרש :

ג'אמפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה