פרטי התלונה

תלונות ג'אמפ

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד זיכוי נושא התלונה:
סדן דרורה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו 2,קניון רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה ותיקה ומרוצה של חב' ג'אמפ - עד לבעייה שהתעוררה עם זיכוי שלא כובד.

בתאריך 2.7.13 רכשתי בגד בקניון רחובות, ובאותו יום החזרתי אותו וקיבלתי זיכוי (פחות כמה שקלים לפי נוהלי החברה) זיכוי מס' 800151 מיום 2.7.13 ע"ס 123.45 ש"ח.

כאשר סכום הזיכוי לא הופיע בחיובי האשראי שלי פניתי טלפונית לשרות לקוחות. חזרו אלי לאחר יומיים ואמרו שהזיכוי יופיע במועד החיוב (2.8.13)

במועד החיוב הנ"ל לא היה שום זיכוי.

פניתי שוב טלפונית לשרות הלקוחות, חזרו אלי , נאמר לי שהם רואים את הזיכוי ויבררו מדוע לא זוכיתי.

מאז תחילת אוגוסט לא חזרו אלי, המשכתי להשאיר הודעות טלפוניות בשרות הלקוחות - ואף אחד לא חזר אלי.

אני מצפה למענה מיידי ולסידור הבעייה לפי הפרטים של הזיכוי.

בכבוד רב,

דרורה ***

טל. 050-************

dr********[email protected]
כספי סוג הנזק :
כיבוד הזיכוי ופיצוי משמעותי עבור העיכוב פתרון נדרש :

ג'אמפ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה