פרטי התלונה

תלונות רלפו מודול

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ואי מתן שירות תיקונים למרות שתואם מראש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/06/08 פניתי למעבדה זו להזמנת שירות טכני בעבור טלוויזיה הנמצאת ברשותי. ביקשתי לתאם את השירות לתאריך 02/07/08. המזכירה השיבה כי לא ניתן לתאם טכנאי למועד המבוקש, הציעה לי את השירות לתאריך 03/07/08 וקיבלה את הסכמתי. נקבע תאריך הגעת טכנאי ב-03/07/08. על מנת לקבל את הטכנאי נאלצתי לקחת יום חופש מהעבודה.
בתאריך 03/07/08 סביב השעה 11:00 יצרתי קשר טלפוני עם המעבדה בכדי לוודא את השעה המשוערת להגעת הטכנאי. המזכירה ביקשה להמתין שכן לא מצאה את הנתונים שלי ואת פרטי הזמנת השירות. היא ביקשה לנתק השיחה והבטיחה כי תברר את הנושא ותשוב אלי תוך חצי שעה. לאחר שעה ורבע המתנה לא נוצא עימי קשר ע"י הגב' אורלי ועל כן התקשרתי בעצמי בפעם נוספת למעבדה. המזכירה שוב ביקשה לנתק השיחה והבטיחה שוב שתחזור אלי עם תשובה. הפעם – אכן חזרה אלי בטלפון והתחייבה כי הטכנאי יגיע עד השעה 15:00. המתנתי עד השעה 14:45 אך הטכנאי לא מיהר להגיע. שוב התקשרתי למעבדה וביקשתי מהמזכירה לדבר עם מנהל המעבדה או שירות לקוחות. תשובתה לי הייתה "ניתן יהיה לדבר עימם רק בשעה החל מהשעה 17:00". שאלתי עד איזו שעה המעבדה עובדת כאשר תשובתה לשאלה זו הייתה "איננו הולכים הביתה עד שאחרון הלקוחות שהזמין שירות לא יקבל מענה. אין לך מה לדאוג אדוני, עד השעה 17:00 תקבל שירות". המשכתי להמתין עד השעה 17:00 אך הטכנאי לא הופיע. התקשרתי למעבדה בפעם נוספת אך המענה האוטומטי הודיע כי "המעבדה סגורה כעת ... ". להלן טענותיי ודרישותיי:

1. קיבלתי יחס מזלזל, משפיל ופוגע בלשון המעטה תוך תחושת רמאות כבדה
מצד אנשי החברה דבר שגרם לעוגמת נפש רבה.
2. מציין ומדגיש כי מדובר בתקלה זהה בעלת אופי כרוני ( פעם שלישית בתקופת
השימוש במוצר ). בכל פעם שהוזמן שירות טכנאי – נאלצתי לקחת ימי חופש
על מנת לקבל את הטכנאי שכן השירות ניתן על ידי המעבדה עד השעה 15:00.
3. התקלה הנדונה חוזרת ונשנית ועל כן מדובר במוצר פגום.

כספי סוג הנזק :
החלפת מוצר למוצר חדש זהה או שווה ערך + פיצוי כספי עבור יום עבודה מבוזבז לשווא פתרון נדרש :

רלפו מודול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה