|
|
|
|
|
|
שרות ללקוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
בן גוריון 19 בני ברק טל" 03-6199111 03-5703111 פקס 03-5790785 |
כתובת: |
בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי ב 06.02.06 טלויזיה מסוג מץ במחסני חשמל בנשר חיפה כאשר הגעתי לביתי ופתחתי את אריזת המכשיר והוצאתי אותו ראיתי כי רמקולי הטלויזיה פגומים ומיתקלפים פניתי למחרת היום לתכנאי שרות של החברה בקריות אשר לאחר כ3 שבועות הודיע לי כי החברה אינה מאשרת תיקון וכי הנושא לא באחריות (יש לציין כי הטלויזיה ניקנתה עם 3 שנים אחריות מלאה)הופנתי ע"י הטכנאי למר עודד בן פורת היושב ברלף מודול בבני ברק בכדי שיאשר לי את התיקון אך לא עלה בידי ליצור קשר עימו כאשר כל פעם שאני מתקשר אומרים לי כי הוא איננו ולהשאיר פרטים והוא עוד מעט יצור איתי קשר ברגע שיכנס אך עד היום אף אחד לא יצר קשר איתי (כניראה שאין להם כסף לטלפון)אולי תוכלו לעזור לי במתן פיתרון כי כניראה בחברה זאת הלקוח הוא במקום האחרון(יכול להיות שזאת איזה שהיא צורת התשה של הלקוח שירד מהם)
|
זילזול ותרתור הלקוח(התשה) |
סוג הנזק : |
1)החלפת החלק הפגום 2)ללכת לסדנה לשיפור השרות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רלפו מודול שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|