פרטי התלונה

תלונות זוגלובק

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בורקס תפו"א שלא מתנפח כפי שצריך להתנפח. נושא התלונה:
בואזיזה משה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית, ברצוני לציין כי הנני לקוח קבוע של מוצרי חברת "זוגלובק". בתאריך 11.03.2010 רכשתי מסופר מרקט "חצות וחצי" ביפו מארז בורקס תפו"א (מארז ובו 2 חבילות בורקס תפוח אדמה). כאשר אפיתי חלק מהחבילה הראשונה, התאכזבתי מאוד. הבורקס לא תפח כפי שצריך לתפוח (אני מכיר את המוצר הספציפי ומשהו שם היה לא תקין). חשבתי לעצמי כי כנראה משהו באריזה הספציפית לא תקין, אך גם בחבילה הנוספת המצורפת למארז, חזרה התקלה על עצמה.

לאחר מכן, כשבועיים לאחר שקניתי את המוצר, רכשתי שוב את אותו מארז בורקס תפו"א, ושוב, אכזבה גדולה, הבורקס לא תופח והפעם גם התרגזתי, כי במשך כל השבוע אני ומשפחתי מצפים לבורקס בשבת, והכל נזרק לפח, כולל האריזה השניה, כאשר זו לא נפתחה עדיין.
ברצוני לציין כי התנור בו אני משתמש תקין לחלוטין. גם לפני וגם אחרי המקרים שציינתי כאן, המשכתי לאפות בתנור. אם המוצר לא תופח עקב שינוי במרכיבים - אז אמליץ כאן לחזור ל"שיטה" הישנה.

חב' זוגלובק, אני מעוניין להמשיך לרכוש מוצרים מחברתכם, כפי שעשיתי עד כה. אני מקווה כי תוצאת המוצר המוגמר אינה נובעת מזלזול, כי למען האמת, לאחר נסיונות רבים בטעימת בורקס קפוא של חברות אחרות, אתם הטובים והטעימים ביותר (לטעמי, ואיני אומר זאת בכדי "להתחנף").

אני מודה, עקב המקרים הרשומים מעלה, אני חושש לקנות שוב את המוצר, בכדי שלא אתאכזב ואזרוק שוב את כספי לשווא.

בנוסף, כתבתי באתר החברה את תלונתי, אך כנראה שאין לאנשים שם זמן ו/או סבלנות ללקוחות, כי עד היום לא התייחסו לתלונה.
אכזבה גדולה סוג הנזק :
מוצר חלופי וראוי לאכילה. פתרון נדרש :

זוגלובק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה