פרטי התלונה

תלונות כל נעל סנטר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד: מוטי ואיילה אורון \ בעלי ומנהלי כל נעל סנטר 12/4/09

הנדון: מחירה של נעל ב 89.90 ₪ פניה מספר 26784 (מודיעין)
חמישה ימים לפני חגיגת בת המצווה של בתי, נכנסנו לחנות הנעליים המועדפת עלינו עד לאירוע זה.
קנינו נעליים וכמה אביזרים ואז יצאנו, ושוב חזרנו וקנינו עוד נעליים גם לאמא של בת המצווה.
ואכן החגיגה הייתה גדולה, כלת השמחה כיכבה בגדול שמלה חדשה נעליים חדשות ויפות.

כמה ימים לאחר מכן,הלכה ביתי למסיבת בת מצווה נוספת של חברה ועוד אחת ועוד אחת סה"כ ארבע מסיבות.
אך אבוי סוליית הנעליים החדשות שננעלו ארבע פעמים בלבד נשחקו לבלי הכר מיד ידעתי שאני בידיים טובות תקלות קורות בימינו ונגשתי לחנות הנעליים המועדפת עלי ומסרתי את הנעל לבחינת העניין, בברור רואים שבנעל עצמה אין שחיקה, גוף הנעל חדש לחלוטין ויכול לשמש עוד זמן רב אך הסוליה אבוי נפתחה ונשחקה.
סך הכול עבר חודש מיום הקניה ( סליחה חודש ושישה ימים ) כך שכל בר דעת יודע שגם אם קונים נעל ליום יום תואר שאכן הנעל הזאת יכולה לשאת בו אין סיבה לשחיקה גדולה.
מעיד אני על הבת שלי, שאינה שוחקת נעליים סדרתית אלא נעליים מחזיקות אצלה עונה שלמה ויותר.

חיכיתי חיכיתי וכאשר נראה לי שעבר מספיק זמן צלצלתי, נמסר שיש עבורי מכתב, שמחתי כי אולי זהו מכתב זיכוי כמצופה.
היום הגעתי לקחת את המכתב ובו אכזבה מרה, המכתב שנמסר לי נכתב מגוף שאין לי עימו דבר ואינני מכיר אותו, כמו כן המכתב מצולם ואינו מקור, אולי כדי לשמש לעוד מקרים כמוני, המעטפה הייתה של החנות המועדפת עלי.
בהודעה קצרה ובלתי מנומקת נכתב, כי אין כל פגם יצור בנעל ...... אינני מומחה בנעליים אולי אין פגם ונעשתה "עבודת חקר" טרם שלחו מסקנות מרשימות אלו אך אינני מקבל אותם כלל ועיקר.
היו רגועים, החנות המועדפת עלי, אינני מתכוון לעשות מאום לא תביעה משפטית ולא פניה לארגון צרכנים זה או אחר ולא דבר אלא שלא אדרוך עוד בחנות שלכם לעולם לא במודיעין ולא בשום סניף אחר כמו כן אשתף את חברי שכניי ואולי אשלח לעיתון המקומי את פרטי המקרה.
חישוב כללי שערכתי, השארנו בחנות שלכם במודיעין בראשל"צ ובאור יהודה במהלך שנים רבות של היותכם החנות המועדפת , אלפי שקלים ( אתם יודעים שלושה ילדים הורים וסבתא ) בקניית נעליים לכל המשפחה

אני מכריז בזאת על סיום היותכם החנות המועדפת עלי ועל משפחתי
אקורד צורם לסיום יחסים

בברכה
קובי גוטמן
054-6430077
שירות לקוי סוג הנזק :
החלפה או זיכוי פתרון נדרש :

כל נעל סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה