פרטי התלונה

תלונות כל נעל סנטר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחה שבעל פה למכירת נעליים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/3/10 התקשרתי לסניף ראשון לציון לברר האם נעלי Blandstone דגם 500 עולים 250 ש"ח, כפי שפורסם במודעה בעיתון "ישראל היום" של אותו יום. לאחר שנאמר לי שכן, הודעתי שאצור קשר עם סניף כפר סבא הקרוב יותר למקום מגוריי. הקופאית אמרה לי שהיא תעשה הזמנה לסניף כבר סבא של הדגם והמידה שלי שתגיע תוך מס' ימים והשארתי שם ומס' טלפון. לאחר שלא קיבלתי שיחת טלפון במשך שלושה שבועות, הרמתי היום טלפון לסניף כבר סבא, שם הסבירו לי שהנעליים היגיעו רק בערב יום העצמאות ולכן לא יצרו איתי קשר. עד להגעת הנעליים, המחיר קפץ ל290 ש"ח. ביקשתי לקבל את הנעליים במחיר שהזמנתי אותם ונאמר לי ע"י בלה משירות הלקוחות שכיוון שלא שילמתי מקדמה (מה שלא נאמר לי ע"י הקופאית האחראית), העיסקה אינה נחשבת כמחייבת מבחינתם. למיטב ידיעתי השמפטית, להסכם שבעל-פה, יש תוקף חוקי. הודעתי לבלה שבתור עיקרון, אני לא אקנה את הנעליים ואני מביא את סיפורי לידיעת הכלל כדי שיידעו את מדיניות השירות הקלוקלת של רשת "כל נעל סנטר" וייזהרו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת הנעלייםבמחיר 250 ש"ח פתרון נדרש :

כל נעל סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה