פרטי התלונה

תלונות כל נעל סנטר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי/החלפה של מגף קרוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אזור תעשייה שילת - מודיעין כתובת:
שילת - מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מגף חדש של "ליידי קומפורט" פחות מחודש המגף נקרע בתפרים. נגשתי לכל נעל סנטר וביקשתי זיכוי/החלפה למגף חדש. הם שלחו את המגף לבדיקת החברה (שבועיים) ואז המגף נתפר והוחזר. המנהל אמר שזו מדיניות החברה לתקן מגף חדש... אמרתי שאני לא באה לקחת את המגף ואני מבקשת זיכוי/החלפה למגף חדש...עוד שבועיים חלפו ושוב חזרו אליי אם אותה תשובה. שהאחריות שלהם היא רק לתיקון..מגף חדש שבקושי ננעל, נקרע ואני צריכה לקבל מגף שנתפר שלא נדבר על זה שכבר לא נהנתי מהרכישה ועוגמת הנפש שנגרמה לי היא רבה.
מסירת נעלים לבדיקה/תיקון מס' 30411 מתאריך 31.1.2013
כספי סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי , החזרת הכסף על מנת שאוכל לרכוש נעל איכותית ולא להתאכזב בשנית. פתרון נדרש :

כל נעל סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שיווק ושירות לקוחות שם ותפקיד:
1.מדיניות מתן השירות של החברה וזאת בהתאם להוראות היצרנים יינתן למשך שלושה חודשים בלבד מיום הקניה, קרי, למשך עונה אחת בלבד.
2.שירות שליחת הפריט לבדיקת היצרן, על פי מדיניות היצרן ועל פי שיקול דעתו הבלעדית. לאחר בדיקת הפריט, היצרן יחליט האם לתקנו או להחליפו בפריט אחר, או להימנע מלתת שירות עקב פגמים שנגרמו כתוצאה משימוש בלתי סביר בפריט, והכל בהתאם לנסיבות המקרה לגופו.
3. במקרה הנדון, היצרן מצא כי מדובר בפגם שאינו מקורו בייצור ולכן הוחלט לתקן את המגפיים.
4. הנעליים תוקנו תוך 5 ימי עסקים הרבה פחות מהזמן המקובל שהחברה מתחייבת באופן מקצועי והנעל תקינה לחלוטין להליכה.
5. הלקוחה בכלל לא הגיעה לראות את התיקון שנעשה בנעליים.

תגובה:
הנעליים תוקנו והינן תקינות להליכה. הלקוחה מוזמנת להגיע לסניף לאסוף את הנעליים המתוקנות. נשמח להעניק ללקוחה שירות גם בעתיד.
בכבוד רב ובברכה,
שירות לקוחות כל נעל סנטר
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה