פרטי התלונה

תלונות דלתא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ממוכרת ומנהלת חנות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים היה מבצע מפתה וערמומי בדלתא למצטרפים חדשים למועדון,כל מי שמצטרף קנה ב500 שלם 300 ולשלם את עלות הכרטיס חבר שלטענתם אותו תשלום חוזר אלייך וניתן לנצל בקנייה הבאה.היום חזרתי לדלתא בקניון השרון בנתניה עם בני בן החודש וחצי לא מצאתי מוצרים ושום מוכרת לא ניגשה לעזור כי כולן היו עסוקות בסידור הסניף,לאחר שבחרתי מספר מוצרים בחיפזון נגשתי לקופה ולפתע הקופאית הפכה למוכרת עזבה את הקופה וניגשה ללקוחה אחרת,רק לאחר שדרשתי מהקופאית/מוכרת לחזור לקופה כי בני כבר בוכה ואני ממהרת היא הואילה בטובה לחזור לקופה במהלך התשלום נתתי לה את השובר והיא הסבירה שהשובר פג תוקף ולא ניתן למימוש הסבקתי לה שלא נאמר לי כך ושאפר לנצל את הסכום כי אני בעצם שילמתי עבורו היא קראה למנהלת/מוכרת שגם לה הסברתי שלא נאמר לי על תוקף המימוש ביקשתי ממנה לבצע מהלך מנהלי וכן לקבל את השובר כי זוהי טרחה גדולה עבורי לצאת עם תינוק בן חודש וחצי היא אפילו לא ניסתה לעזור או להקשיב היא הסתכלה עלי במבט מזלזל וענתה בלעג שאני אפנה לשירות לקוחות יצאתי כועסת מהחנות מחוסר ההבנה וחוסר ההתחשבות התקשרתי לשירות הלקוחות מיד ולהפתעתי לדלתא יש מענה קולי שטוען שהפניות רבות והשיחה מתנתקת דלתא בעלת השם המסחרי שגובה תשלום גבוה עבור מוצריה לא מסוגלת להסיק מספר עובדים שיתנו את השירות שמגיע לי זוהי עוגמת נפש שאין כדוגמתא אני לדלתא לא חוזרת אך חשוב לי שידעו איך מזלזלים בלקוחות כשיש לקוחות רבים זוהי מחלה מדבקת בחברה שלנו וחבל
עוגמת נפש סוג הנזק :

דלתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה