פרטי התלונה

תלונות דלתא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן החזר כספי על קניית מוצר שלא מתאים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
רח' הסתת 20 אילת כתובת:
דלתא ביג - אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום לכם,

אמש, ב- 17/11 ערכתי מסיבת יום הולדת לביתי ליאה בת ה-7 ואחת מהמתנות שקילבה ביתי הייתה סט פיגמה שנקנה מחברת דלתא שסניפה ממוקם במתחם ביג - אילת.

המידה של הפיגמה היא במידה 16 ואינה מתאימה לביתי. כיום שנגשתי לחנות לשם החלפת הפיגמה למידה יותר גדולה 18 נאמר לי כי אין ברשותם מידה זו וכי המידה ההבאה הקיימת היא XS וכי אדרש להוסיף 80 שקלים לקנייה שעלתה במקור 57 שקלים.

שסירתי להוסיף את הסכום הגבוה מסרו כי יתנו לי זיכוי על סך 57 שקלים לקנייה אחרת בחנות. לאחר סיבוב בחנות מצאתי כי אין פריט במידה של ביתי וכי אין לי מה לעשות בזיכוי וביקשתי תמורה כספית על מנת לקנות מוצר חלופי במקום אחר.

נענתי בשלילה ונציגת תלונות של חברת דלתא שהייתה מאוד לא נעימה לשיחה מסרה כי אינם מחזירים כסף והציעה הצעה מגוחכת שאמכור הפיגמה לחברה שלה בת במידה יותר קטנה!!!

אודה עזרתכם בנדון מול החברה, לקבל כספי בחזרה ע"מ לקנות מתנה אחרת לביתי.

בברכה,

אורלי שם-טוב
כספי סוג הנזק :
קבלת החזר כספי של 57 שקלים פתרון נדרש :

דלתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה