|
|
|
|
|
|
לפני כמה חודשים קניתי חזיה בדלתא שנשבר לה הברזל תמיכה לא רק שלא רוצים |
נושא התלונה: |
ועקנין 1 |
שם/כינוי: |
שבת 15 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חוצות המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לזכות אותי על החזיה שמילתי בדייקנות לגבי ההוראות הטיפול הנכון כמו לדוגמא כביסה ביד, גם אחראית שירות לקוחות שהיתה מגעילה שלא לתאר את רמת הגישה
הלא מכובדת כאדם לאדם ולא משנה עם אני צודקת או לא אלה כהתנהגות תרבותית
שחסרה בגישה הלא מנומסת שלה אלי......בה היא צעקה ולא נתנה לי לדבר
ביטלה את דברי שבקושי כללו מילה אחת ולא אפשרה לי להגן או לבטא את
הנתונים רק כול פעם חזרה אל המשפט את לא תחנכי אותי......אז
מקווה שאתם תמצאו איתה שפה משותפת לפחות לצורך ניהול שיחה
הוגנת בא אוכל לבטא בנימוס ובכבוד את טענותי
|
עלבון |
סוג הנזק : |
מבקשת שיחליפו לי רק את הברזל בחזיה לא חדשה כמו כן התנצלות של אביבה על התנהגותה הלא מכובדת אף אדם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דלתא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|