התעלמות מתלונות של לקוח על איכות גרביים של דלתא |
נושא התלונה: |
יום שישי 30 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רחוב המלאכה 20 ראש העין טל' 9027787 9020808 656540 800 1 |
כתובת: |
קניון קסטרא חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר 2005 רכשתי ב"מגה" בקניון קסטרא בחיפה 2 חמישיות של זוגות גרבי גברים מדגם 83034-20-46 של דלתא במחיר 30 ש"ח לחמישיה.
על-פי הרשום על התווית, הגרביים הן מסוג א' ותוצרת טורקיה.
לפני שימוש או כביסה כלשהם, התברר לי, כי בחלק גדול מהגרביים, ה"פטנט" של הגרב הוא באיכות ירודה, יוצאים ממנו חוטים והשול שלו אינו ישר אלא בצורת זיגזג.
לאחר הגשת תלונה הוזמנתי להגיע לחנות של דלתא בקניון קסטרא ונמסרו לי 2 חמישיות חליפיות, אלא שבהן הופיע אותו פגם בדיוק.
גם פניות בפקס ללשכת מנכל דלתא מר דב לאוטמן לא הניבו כל תוצאה למעט אמירה בטלפון מצד מנהלת שירות הלקוחות ש"זה מה יש".
|
עלבון ו |
סוג הנזק : |
אכיפה - קבלת 2 חמישיות שכל גרב מתוך ה-20 בהן היא ל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|